Beutyblogtopic XL #13

Alsof die mensen in een fantasiewereld leven

4 likes

Volgens mij gaat het vaak ook echt wel veel verder dan dat hoor. Alle gillende tieners bij concerten staan daar echt niet alleen omdat ze de compositie zo waarderen.

13 likes

Waarom zegt Mascha toch altijd meubelen :joy: Echt een pet peeve.

24 likes

Dank hiervoor!

Uit pure verveling en het feit ik sinds kort een smartTV heb (ja nu pas) kijk ik haar vlog iedere dag. Ik ben weer gemotiveerd om testoppen.
(Klinkt heel hatelijk, alsof ik het haar niet gunā€¦ dat is eigenlijk ook zo. Dat iemand zoveel geld kan verdienen met complete non-content (nontentā€¦? Hehe) trek ik slecht)

2 likes

Denk maar even aan het feit dat ze elke dag privacy inlevert, elke dag enkel en alleen met zichelf bezig is en haar hele leven draait om een leven leiden wat interessant is voor andere mensen. Dan ook nog eens iedere dag honderden mensen die iets vinden van alles wat je doet en een forum dat over je praat.

Dan vind ik het ineens nog weinig betalen hoor. Voor geen goud dat ik wil ruilen :joy: Dan maar hard werken en minder betaald krijgen

24 likes

Je beleeft er toch dagelijks plezier aan? Anders zou je niet kijken. Echt wel zuur om jezelf plezier te ontnemen omdat de ander eraan zou kunnen verdienen :joy:

5 likes

Iuurgh zo hatelijk haha

3 likes

Zeker, maar er beleven ook mensen plezier aan drugs of drank en die stoppen ook. Dat zou niet doorslaggevend moeten zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ze zit heel erg in mijn irritainment hoek. En de mate waarin Mila vol in beeld bij iedere poep en scheet zooo kjoetttt is gaat mij gewoon te ver. En dan de hypocrisie van die outfits van de spon-deal die op de grond zijn gelegd, ugghhh, I canā€™t
Alsof ze die pakjes ooit toegestuurd had gekregen als ze Mila niet in beeld zou brengen?!

9 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat ik dat niet zou kunnen, zo elke dag vloggen. Mijn leven is daar te saai voor. Bij mij zouden het heel korte vlogs zijn + elke weekdag hetzelfde.

Haar leven is er anders ook veel te saai voor. Laat dat je niet tegenhouden! :upside_down_face::slightly_smiling_face:

10 likes

Kijk als je uit irritatie stopt met kijken, be my guest vooral. Of als je stopt met drinken of roken omdat het je schade toebrengt, hartstikke goed (overigens niet te vergelijken met vlogs kijken denk ik). Maar je bracht het alsof je ging stoppen met kijken omdat Mascha 4k per maand zou verdienen, dat vond ik een beetje scheef geredeneerd

3 likes

Ik denk niet dat mensen zitten te wachten op mij.
Als ik denk aan hoe mijn dagen er momenteel uitzien, ik ben thuis van mijn werk wegens zwangerschap.
Die zwangerschap kan natuurlijk wel ingezet worden voor spon en zodat kan dan weer extra geld opbrengen :thinking:

3 likes

En denk dat de belastingen hier ook nog een deel van af neemt toch ? Ken de wetten niet in Nederland.

1 like

Ja je levert gemiddeld zoā€™n 30% in dus dat is best heel veel.

1 like

Eigenlijk had ik inmiddels wel verwacht dat de Foefs in een vrijstaande villa zouden wonen. Met die bergen inkomsten waar je idd al je privacy voor inlevert.

4 likes

Ze noemden hun bunker een vrijstaande villa toch

12 likes

Het huis wat ze nu hebben in Amsterdam zal echt niet goedkoop zijn, vooral niet met de prijzen van nu.

2 likes

Ohaa fijn! Ik heb ook al heel wat research gedaan, en moet me lukken! Welke lamp heb jij? Ik las dat 48w net fijner is dan een hogere watt?

2 likes

Gingen de foefs niet met thanksgiving richting de usa? Heb zin in Amerika vlogs

3 likes

Kwestie van prioriteiten. De een koopt een villa, de ander vliegt regelmatig businessclass naar Murica en koopt alles wat ze tegenkomt. Volgens mij leiden de foefs een heerlijk luxeleven.

4 likes