Beutyblogtopic XL #13

Van alle dingen die je had kunnen zeggen zijn aliens nog wel redelijk plausibel. Ik denk dat best veel mensen hier tot een bepaalde hoogte in geloven eigenlijk.

6 likes

Dit zal wel WEER een hilarische grap zijn, maar can’t shake the thought dat het geen grap is.
Wanneer gaan jullie babies is een keer leren foto’s te maken, perfect geframed…nou?

5 likes

Mijn neefje van 2 maakt alleen maar fotos van ogen en neusgaten :joy:

17 likes

Hoe knap is Beautygloss? Je ziet haar amper dit door het tegenlicht… thanks Greggo

12 likes

Nee thanks Mila. Ze had duidelijk een betere foto moeten nemen.

9 likes

Dat Mila zo lang is komt helemaal niet goed over in de vlogs… ze rijkt hier al tot heuphoogte en staat minimaal twee trappen lager. Tijd voor een betere vlogcamera.

6 likes

13 likes

Mila is gewoon de nieuwe Patrick Demarchelier in de dop.

3 likes

Insert verhaal van Mascha dat wij natuurlijk weten dat ze al-tijd fan is geweest van fotografie, haar overgrootmoeder was zelfs fotografe in Rusland dus het zit natuurlijk in de genen en daarom is Mila ook zo’n talentje, zal ze Mila op fotografiecursus sturen?! Tips voor beste scholen graag guys

25 likes

Dit woont sws rent free in mijn hoofd

Zie dat mas kookt uit een kookboek van Nina Waring

Hoezo heeft die nou weer een kookboek?

3 likes

Ze krijgt zelfs al een tweede

Blijkbaar verkopen foto’s met frikandelbroodjes en je mond open

2 likes

Did he confirm?

4 likes

Die trui van Mascha met ā€˜the mom’
Mijn God mijt je hebt een kind uit je kut geduwd, is dat nu je identiteit?

7 likes

Ik heb een collega gehad die continu verkondigde dat zij speciaal op de wereld is gezet om kinderen te baren. Toen ik zei dat ze dus eigenlijk een soort leg kip is werd ze boos.

67 likes

Dat boek dat Mascha laat zien is zelfs al dr tweede 🄲

1 like

Die kans is heel erg groot

10 likes

Daar betaal je €80,— voor??

6 likes

210 dus eigenlijk. En waars hebben ze het gekregen en zijn ze daar heel gevoelig voor. Vind ik het wel zon types voor ā€˜the foefs’ met hun yel.

3 likes