Wat een een talent hè
Als je leven te saai is om te vloggen, dan ruim je toch gewoon om de maand je sokkenlade op?
Of je filmt wat je toch al moest doen, was opvouwen, koken, opruimen. Je kunt altijd vloggen.
HAHA dit is zo typisch inderdaad.
Het is nog grappiger om het in de vlog te zien.
“Wisten jullie niet, maar Gregor kan piano spelen”
het gaat gewoon niet 1x goed ook…
Haaha deze reactie kwam ik speciaal zoeken. En maar blijven hengsten op dat ding op de achtergrond met alle noten verkeerd. Ik dacht nog even zou Mas het sarcastisch bedoeld hebben dan? Maar nee ze is waarschijnlink echt vol bewondering over Gregs talent.
Nikkie heeft een power of make-up video met Adele opgenomen. Heb vaker gehoord dat ze dat heel graag wilde, dus tof voor haar dat het gelukt is!
Ik vind Adele’s muziek een van de saaiste dingen op aarde, maar ik vind haar als mens echt geweldig, Dit was echt leuk.
Haha dat vind ik dus ook! Muziek vind ik niks, maar Adèle zelf wel heel leuk. Heb de video nog niet kunnen kijken, maar Nikkie en Adèle samen lijkt me daarom ook heel leuk.
Die 2 samen zijn echt heerlijk. Adel die gewoon aan het vloeken is, prachtig.
Net gekeken, zo leuk! Net 2 vriendinnen die zitten te kletsen, vind dat Nikkie dat zo leuk doet. Geen standaard vragen, maar gewoon een gesprek voeren. Echt tof!
Zal wel eerlijke loon en goede omstandigheden betekenen. Triest dat dit speciaal vermeld moet worden en niet gewoon de norm is
Waarschijnlijk bedoelt ze een sociale werkplaats, mensen met afstand tot arbeidsmarkt
AAAH omg!
Ik zie hier niks over terug. Op de website noemen zichzelf steeds “social” maar nergens zeggen ze wat ze daarmee bedoelen.
Wel dat bamboo milieuvriendelijk is.
Bij over ons staat dat ze samenwerken met sociale werkplaatsen
Jaaa vond het echt een gezellig filmpje. Lag ook echt in een scheur toen ze het over The rock hadden hahaha.
Ik vind die balkon bars superleuk, maar bizar hoeveel geld ze vragen voor iets wat je met enige kluskennis (of een filmpje kijken) ook wel in elkaar kan knallen. De basic versie is al 80 euro pfoeh
‘Hoi, we hebben deze mooi balkonbar laten maken bij een bedrijf die een sociale werkplaats heeft. Zij geven deze doelgroep de kans om mooie dingen te bouwen waar wij nu veel plezier van hebben. We hopen dat jullie het ook in overweging nemen om bij een sociale werkplaats te kopen😊’
De foefs:
‘Het is een sociaal bedrijf🙃.’
Het is weer zo ongelofelijk tering lui allemaal.
Grote kans ook nog dat ze gewoon kant en klare teksten heeft gekregen om te posten en zelfs te lui was om die te kopiëren en plakken
Ze zeggen zelf dat ze een sociaal bedrijf zijn
Ik snapte er al niks van.