Beutyblogtopic XL #13

OOK in overweging nemen bij een sociaal bedrijf te kopen…de foefs hebben het #gekregen… wat ik dan ook weer niet snap want ze wilde toch niks meer?

4 likes

Dat is op zich wel een gebruikelijke benaming. Zowel in Nederland als daarbuiten. Is soms nog wel de vraag of het echt sociaal is of meer marketing, maar zoiets als sociale werkplaatsen inzetten of mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt hoort er vaak bij in elk geval.

3 likes

Nee dat ging volgens mij om hele stapels met pakketjes die bedrijven ‘zomaar’ opstuurden in de hoop dat ze er wat mee deed. Dit klinkt meer als een bedrijf die vooraf contact heeft opgenomen of ze interesse heeft.

Balkonbar is een bedrijf gevestigd in Amsterdam. Wij, Arjen en Daan, twee ondernemers en tevens eigenaren van Balkonbar, zijn in 2015 gestart met het produceren van de Balkonbar in samenwerking met sociale werkplaatsen.

Dit staat op de site

1 like

Hoe blij kan iemand zijn met gordijnen?
De vlog van vandaag duurt 21 minuten en het gaat 17!!! minuten enkel en alleen over gordijnen en daarna benoemd ze het ook nog nog een paar keer.

7 likes

En Greg heeft een “gurrmin” hoor. Wat wil hij daar toch mee bewijzen? Mascha heeft een Apple Watch dus ik wil ook! Maar dan een Gurrmin want die is beter en mooier.
(Vind hij)

2 likes

:money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

6 likes

Kleuters willen doorgaans altijd iets wat iemand anders ook heeft, en t liefst dan ook net iets mooier en beter.

23 likes

Echt dodelijk saai was het, mijn god. Hoe kan je denken dat dit boeiend is voor iemand anders dan jezelf? Het is dat ik m’n haar aan het krullen was dat ik het aan heb laten staan, maar baal dat ik de view heb gegeven :joy:

5 likes

Vind hij dan

4 likes

Inderdaad mega saai een vlog over de gordijnen. Snap wel dat ze er blij mee zijn na zo lang in een huis te wonen zonder en dus nul privacy, vooral savonds. Wat ik dan weer niet snap is dat je liever een spon deal hebt en er 3 maanden (of wel meer?) op moet wachten in plaats van ze zelf aan te schaffen en gelijk de mogelijkheid hebt om met gordijnen dicht te gaan slapen. Zelfde geldt voor de lampen trouwens, op een gegeven moment zeg je toch joee laat maar

12 likes

Sowieso moeten ze zooo lang wachten op alles, ze hebben ook nog steeds hun vaatwasser niet en dingen zijn nog steeds niet af. Heeft toch nadelen, zo’n spon huis

5 likes

Ik heb geen spon huis en wacht ook al sinds augustus op m’n eetkamerstoelen.

12 likes

Volgens mij is dit nu de norm hoor. Zelfs de Ikea heeft momenteel niks op voorraad. Bevoorrading is een wereldwijd probleem.

12 likes

Dat is de enige manier om Mas’ vlogs te kijken, als je ondertussen iets anders doet dat ongeveer 10-15 minuten duurt. Ik kijk alleen haar vlogs op dagen dat ik make up op doe, daar zijn ze precies onboeiend en kort genoeg voor.

Maar zou nooit gefocussed een kwartier kunnen kijken.

9 likes

Ohh ik vind het echt fijn voor ze! Ik zou net zo blij zijn omg maanden zonder gordijnen echt hoe leef je dan? En echt mooi gelukt allemaal vind ik!

1 like

Haha same! Ik zet het ook alleen op tijdens makeup/haar, soort white noise.

4 likes

Nou als ik zoveel gordijnen gratis krijg zou ik er ook wel 20 minuten over kunnen hypen hoor :joy:

4 likes

Mascha heeft zelfs een pedicure gratis geronseld.

Ben wel een beetje jaloers. Gordijnen boeien, gratis mijn eelt verwijderen heb ik wel oren naar

1 like

Ik keek laatst eens een vlog van Anna Nooshin, en naar aanleiding van een vraag van haar naar tips voor zijden kussenslopen heeft ze dus direct van 3 of 4 bedrijven een pakket met die kussenslopen toegestuurd gekregen. Aan de ene kant chill maar ik zou zo moe worden van zoveel spullen steeds en al dat karton en afval.

4 likes