Beutyblogtopic XL #13

De comments bij mas zijn ook erg verdeeld :grimacing: omdat de video gesponsord is door WW

5 likes

De comments onder de video zijn ook gemixt erover. Vooral dat het een gesponsorde afval video is, is een puntje van kritiek.

Snap dat wel met dat hele body positivity op dit moment

6 likes

Hm valt me toch een beetje tegen van haar, ze noemt ook hoeveel kilo ze afvalt enzo en de spon. Neh

3 likes

Er is ook niet perse iets mis met afvallen, maar wel met diet culture en weight watchers is daar echt door en door een onderdeel van. Fijn om te zien dat de comments gemixt zijn inderdaad.

12 likes

Ze was al bezig hoor voordat WW contact met ze opnam!!

Zucht… ik vind dit zo niet oké

12 likes

Het heet nu blijkbaar WW, zonder de rest van de letters. Zo focust het minder op de weight.

7 likes

Ah niet zo nodig om daar lullig over te doen. Zijn best wat meiden in strak in je kerstpak topic die daar veel aan hebben!

3 likes

Nee komt uit vlog 2323 van 8 maanden geleden

Beetje late reactie maar ik heb dus zo’n Philips lamp, en ik heb hem eigenlijk standaard op rood/rozig staan omdat ik dat een gezellig/warm sfeertje vind geven. Mijn moeder zegt altijd dat het daardoor net een bordeel is hier en vraagt regelmatig of er nu al mannen aangebeld hebben. :’)

Heb die lampen al een behoorlijke tijd, niet geïnfluenced haha, maar ik snap ook wel dat anderen het lellek kunnen vinden.

7 likes

Ik bedoel het zo letterlijk mogelijk. Zonder een oordeel. Als ik al een oordeel heb is het eigenlijk alleen positief. Mascha zegt dat van de nieuwe naam letterlijk in haar video.

(Edit: snap dat het sarcastisch kan overkomen maar zo was het totaal niet bedoeld!)

bedoel van de meetings/AA. Maar no worries hoor als je het niet zo bedoelde

3 likes

Ik probeer zo hard om NIET ook nu WW te doen. de combi van @Luzarl in strak in kerstpak + mascha is bijna too much influencing om het te weerstaan

7 likes

Die hebben ze al sinds 1980 hoor dus dat is niks nieuws

3 likes

Oh dat geloof ik! Maar het was nieuw voor mij.

Vroeger was er altijd zoiets op telsell met repen en poeders. Was dat ook WW?

2 likes

Ze houdt echt nieeeet van calorieën tellen, maar dat met die punten komt toch op hetzelfde neer? Hoop niet dat dit nu in de vlogs heel erg terug gaat komen

10 likes

Nee bij WW mag je gewoon alles eten wat je wil als het binnen je dagpunten past. En je hebt extra weekpunten voor lekkere dingen en daarnaast verdien je extra punten door beweging, groenten eten en water drinken. Ze hebben wel een webshop met snacks maar dat zijn gewoon chocolaatjes en chips enzo, geen gekke dingen.

8 likes

Jaaa iets van poeders en shakes en natuurvoeding ofzo wat dan via zon piramidesysteem verkocht werd. met consulenten enzo! of was dat toch iets heel anders en ben ik in de war?

1 like

Herbalife!

6 likes

Omdat het uiteindelijk het erop neer komt of je het zelf consequent blijft invoeren en doen. Mijn probleem is dat ik die discipline nooit heb. Met kcal invoeren - zolang ik dat consequent doe - lukt het mij ook af te vallen. Maar uiteindelijk is het max een paar weken en daarna ben ik geld kwijt en had het ook zonder gekund. alleen toch zit ik nu weer in de twijfel omdat je hoopt alsof dit DE manier gaat zijn

5 likes

Wow dit was er ook ja. Soort tupperware-party maar dan met shakes

4 likes