Beutyblogtopic XL #13

Ja die achterlijke badjassen weer, daar moet je blij mee zijn als je ieder jaar een badjas met je naam erop krijgt :japanese_ogre:

2 likes

:rofl: Sinds ik thuiswerk heb ik mijn badjas regelmatig hele dagen aan vanaf het moment dat ik uit bed rol, dus die gaat nu echt wel vaker de was in dan vroeger.

4 likes

Ja. Waarom zou je die niet tot nauwelijks wassen? :thinking:

8 likes

Ik vind het een beetje net als je winterjas, ik draag hem zelf vaak over een pyjama of kleding, en was hem alleen als ie zichtbaar vies is. Misschien 1 x in de 10x dragen ofzo? In plaats van kleding die ik vaak na 2 x dagen al was.
Omg dit wordt weer zo’n gordijnen discussie. Sorry!

8 likes

Ik was hem zo’n beetje wekelijks. Mijn gordijnen was ik vrijwel nooit, vind een badjas echt iets anders.

4 likes

Het is ook maar net hoe het haar uitkomt. Voelt ze zich niet lekker, dan kan niemand haar werk overnemen want ze heeft geen werknemers. Wordt er gevraagd wat Gregor nou de hele dag uitspookt, dan werkt hij voor haar en is hij haar werknemer.

Maar goed Gregor die de vlog overneemt is vaak ook geen succes :laughing:

27 likes

In ieder geval had ik een 7min van mn dag over omdat ik al die badjas spon geskipt heb. En daar ben ik Mascha dan ook wel weer dankbaar voor.

3 likes

Ik was altijd alleen de ceintuur, daar veeg ik namelijk mijn reet mee af.

30 likes

Kun je goed restjes mee weg flossen he. Doe ik wel alleen met mn badstoffen badjas die NIET in de droger gaat!

2 likes

Ja ze staat de hele dag achter die ring lamp volgens mij

Zo zien we dr niet vaak iig

Sorry mam

7 likes

Ik dacht dat het een slechte foto van tigerElise was.

49 likes

Ze deelde laatst dat vorig jaar iedereen met kerst een badjas met naam kreeg. En iedereen was zo blij. Wat leuk zeg voor iedereen een spon badjas onder de boom.

2 likes

Ja dat vond iedereen heeeeel erg leuk omdat Mascha daar geld voor kreeg :joy:

Over wassen gesproken. Ik las net op insta dat het katje van Jessie Maya gestorven is in de droger. :cry:

5 likes

Zag bij Monica de badjas ook weer voorbij komen. Stopppp gewoon met die spon.

3 likes

Iedere keer als ik die badjassen zie begin ik spontaan te zweten omdat je gewoon al ziet dat het zo’n vieze synthetische zweetstof is. Of zoals Mascha zou zeggen ‘fluffy soft’ oid

4 likes

Het kan toch bijna niet dat mas het weekend voor kerst besluit om een non-spon zaterdag video op te nemen? Last minute kerst deal bij hello fresh met code xxx!!!

1 like

Verbaas me er meer over dat ze zegt dat ze niet zo veel parfum heeft. Ik weet dat ze eerste meer had, maar dit is, in mijn ogen, nog steeds heel veel. Vond dat ik met 3 flessen al veel had, haha

4 likes

Ooooooh ja logisch. Ik dacht dat ze het vergeleek met de ICI paris

6 likes

Ik denk zomaar dat ze weight watchers doen en dat ze dit vanmiddag gaat vertellen. Ik herken de waterfles die Mascha in de vlog van vandaag gebruikt, die heb ik ook en is dus van Weight Watchers

13 likes