Ook die sponsor video net voor de feestdagen. Als het in januari was, was het nog wat doorzichtiger.
Zaadje planten zoals het heet. Nu alvast spon zodat je lekker op 01/01/2022 al met je nieuwe voornemens kan beginnen…
Cynthia is op instagram ook weer lekker egocentrisch hoor. Moet vanaf Curacao even iedereen sterkte wensen met de lockdown en daarbij ook even vermelden dat het zo jammer is dat haar verjaardagsetentje met 16 (!!) vrienden op 8 januari om de afgelopen 2 verjaardagen in te halen niet door kan gaan. 
Scheelt weer wat mensen de thumbnail opzoeken. Pfoe vind afval promo’s wel tricky, zeker als je nog aan het ontzwangeren bent op het moment dat je hier aan begint (niet gekeken, maar aangezien ze foto van maart dit jaar in haar thumbnail stopt).
En na een maand ophouden en vergeten om je abonnement op te zeggen
Plus zo krijg je nog steeds het gevoel dat de before (in dit geval “dik”) slecht is. Wat voor bericht geef je mensen dan mee?
Vind het echt jammer.
Ben allang blij dat ze niet het aantal daadwerkelijke kg’s noemde
Ze wilt geen calorieën tellen, maar ww punten zijn dan geen probleem? Wonderlijk
Wat mij dus zuur lijkt voor mascha zelf is dat ze nu ambassador is (wat dat ook precies zou moeten betekenen?) en dat je daarmee toch vastzit aan het hele WW. Ze kan nou niet over een maand zeggen: goh dit is toch niks voor mij, ik laat het vallen. Want je gaat een commerciële deal aan met die partij. Misschien ziet ze het zelf als stok achter de deur. Maar lijkt me niet prettig om vast te zitten aan een dieet omdat je ervoor betaald wordt 
Hoezo is dat zuur voor haar??? Ze kiest er toch zeker zelf voor, en nog cashen ook.
Maar wie ziet er niet dikker uit met z’n armen tegen zijn lijf gedrukt en kin naar beneden dan wanneer je je armen omhoog dit en omhoog kijkt? Althans als je niet al dun bent.
HALLO ze is nu niveautje OPRAH hoor r
Dagpunten en weekpunten? Dit klinkt zo omslachtig. Ja ik ga lekker livecommenten terwijl ik het filmpje kijk
Dit is bewust de meest lelijke hoek van jezelf kiezen en ik vind dat echt walgelijk van haar. Iedereen ziet er dan slecht uit.
Hahaha ik vind haar zoooo’n wandelend sociologisch experiment soms haha. Hoe KRIJG je het weer voor elkaar om zo net half trying-but-so-inappropriate te zijn haha echt. Alsof ze een persiflage is
Omdat ze nu misschien dollartekens ziet en daar wild van wordt maar daar later spijt van krijgt
geen idee
Jongens ik ga gewoon de hele dag kwark eten. Kwark is nul punten
En avocado’s vretten
Hoe is ‘Klinkt een beetje als de AA :’)’ oordeelloos/positief
Ook de theorie dat WW zag dat Mascha in hun systeem zat en daarom een samenwerking willen. Dat is privacyschending meid, met zo’n club wil je juist niet samenwerken
Gelukkig stuurden ze geen fles wijn.