Ik twijfelde ook om die te kopen maar toen dacht ik neeeee doe normaal. Nu spijt van
Dacht even “Hey, Miranda Sings is weer actief!” toen ik Insta opende, maar het was Mascha.
Jij mag nooit meer raden
Hahaha sorry. Als ze die fles niet in beeld gebracht had vanochtend, had ik het niet geweten, haha
10 points for Gryffindor!
Maar ik ben een Ravenclaw
Ze heeft zeker teveel meegelezen in het strak in je kerstpak topic
Waar is mijn influencer money
Ah ik vind het echt jammer dat ze dan ook zo’n clickbaity before/after foto gebruikt als thumbnail. De before foto is ook duidelijk gewoon een ongelukkige hoek…
En met die outfit is ook niet het meest flatteus
En na een bevalling…
De comments bij mas zijn ook erg verdeeld omdat de video gesponsord is door WW
De comments onder de video zijn ook gemixt erover. Vooral dat het een gesponsorde afval video is, is een puntje van kritiek.
Snap dat wel met dat hele body positivity op dit moment
Hm valt me toch een beetje tegen van haar, ze noemt ook hoeveel kilo ze afvalt enzo en de spon. Neh
Er is ook niet perse iets mis met afvallen, maar wel met diet culture en weight watchers is daar echt door en door een onderdeel van. Fijn om te zien dat de comments gemixt zijn inderdaad.
Ze was al bezig hoor voordat WW contact met ze opnam!!
Zucht… ik vind dit zo niet oké
Het heet nu blijkbaar WW, zonder de rest van de letters. Zo focust het minder op de weight.
Ah niet zo nodig om daar lullig over te doen. Zijn best wat meiden in strak in je kerstpak topic die daar veel aan hebben!
Nee komt uit vlog 2323 van 8 maanden geleden
Beetje late reactie maar ik heb dus zo’n Philips lamp, en ik heb hem eigenlijk standaard op rood/rozig staan omdat ik dat een gezellig/warm sfeertje vind geven. Mijn moeder zegt altijd dat het daardoor net een bordeel is hier en vraagt regelmatig of er nu al mannen aangebeld hebben. :’)
Heb die lampen al een behoorlijke tijd, niet geïnfluenced haha, maar ik snap ook wel dat anderen het lellek kunnen vinden.