Beutyblogtopic XL #13

Hoezo is dat zuur voor haar??? Ze kiest er toch zeker zelf voor, en nog cashen ook.

5 likes

Maar wie ziet er niet dikker uit met z’n armen tegen zijn lijf gedrukt en kin naar beneden dan wanneer je je armen omhoog dit en omhoog kijkt? Althans als je niet al dun bent.

11 likes

HALLO ze is nu niveautje OPRAH hoor r

2 likes

Dagpunten en weekpunten? Dit klinkt zo omslachtig. Ja ik ga lekker livecommenten terwijl ik het filmpje kijk

4 likes

Dit is bewust de meest lelijke hoek van jezelf kiezen en ik vind dat echt walgelijk van haar. Iedereen ziet er dan slecht uit.

21 likes

Hahaha ik vind haar zoooo’n wandelend sociologisch experiment soms haha. Hoe KRIJG je het weer voor elkaar om zo net half trying-but-so-inappropriate te zijn haha echt. Alsof ze een persiflage is

5 likes

Omdat ze nu misschien dollartekens ziet en daar wild van wordt maar daar later spijt van krijgt :sweat_smile: geen idee

1 like

Jongens ik ga gewoon de hele dag kwark eten. Kwark is nul punten

En avocado’s vretten

15 likes

Hoe is ‘Klinkt een beetje als de AA :’)’ oordeelloos/positief

3 likes

Ook de theorie dat WW zag dat Mascha in hun systeem zat en daarom een samenwerking willen. Dat is privacyschending meid, met zo’n club wil je juist niet samenwerken

23 likes

Gelukkig stuurden ze geen fles wijn.

22 likes

Ja fijn idee dat ze schijnbaar hun klantenbestand nalopen om te kijken wie interessant zou zijn voor een samenwerking

5 likes

Hoeveel punten is wijn?

3 likes

Nee, dat is te veel punten

3 likes

Je hebt gelijk. Ik heb die opmerking zonder context neergekwakt met een verkeerde smiley erachter. Dus heb het weggehaald uit mijn bericht.
Die context is ook geen toegevoegde waarde voor het gesprek wat er nu is dus die laat ik even achterwegen

3 likes

8 maanden geleden was massa zo’n 8 maanden daarvoor bevallen? Is toch niet gek dat ze toen was voller was en nu wat minder vol?

9 likes

Lekker gepland was dat ook dan, gezien je tot 14 januari toch sowieso toch maar 4 gasten mocht hebben :roll_eyes:

2 likes

Je doel moet niet afvallen zijn, maar je levensstijl aanpassen.

2 likes

Goed je eetgewoontes onder de loep nemen en daar structureel dingen in veranderen, gewoon blijven eten maar andere keuzes maken, en niet calorieen gaan tellen of een bepaalde periode bepaalde producten niet te eten. En daarnaast doe je hetzelfde bij beweging in je leven, je hoeft niet extreem te gaan zitten sporten, als je elke week een wandeling meer maakt bijvoorbeeld is dat ookal beter.
En niet heel snel, heel veel af willen vallen.

3 likes

En ondertussen stijgen de besmettingen op curacao ook alleen maar.

Cynthia is ook weer een special snowflake die haar verjaardag de afgelopen 2 jaar niet heeft kunnen vieren…… er is amper iemand die zijn verjaardag de afgelopen 2 jaar normaal heeft kunnen vieren.

17 likes