Veel negatieve comments ook.
En misschien heb ik het gemist maar ook niet eens een lijst van producten.
Veel negatieve comments ook.
En misschien heb ik het gemist maar ook niet eens een lijst van producten.
8 minuten filmen van iets wat je toch al moest doen, je hoeft niet te editen, 2 minuten uploaden en klaar met je werkdag. What a time to be alive.
Ik heb even gespiekt maar waarom geen halloweenlook? Come on, stop er dan gewoon mee
Waarom volg je niet een turtilio van iemand met verstand ?
Volgens mij gaat het niet zo tof met haar, vanwege de effecten van emdr therapie. Maar sla dan een weekje over
Oh dat vind ik wel rot voor haar
Heb gelukkig ook nog een andere tutorlio gekeken als backup. Over een uur is het zover, heb al lekker geprept
Ik begrijp het idee van de hele video niet zo eigenlijk. Dat je het als timer gebruikt als je nog maar 8 minuten hebt om je op te maken ja. Maar dan kan ik toch ook een timer op m’n telefoon zetten en een eigen playlist met leuke muziek aanzetten? Aan de video zelf heb je niets want je gaat niet kijken wat zij doet als je echt binnen 8 minuten klaar wil zijn. Of ontgaat mij hier iets?
Er zit ook nog eens een reclameblok in, waardoor de 8 min niet meer klopt
Of is dit een stille hint om een betaald YT account te nemen
En idd @Fixerupper ze had beter een 8 min podcast oid kunnen maken.
Ik denk dat het ook anders had geweest moest ze erbij gebabbeld hebben of een voice over ofzo. Nu is het gewoon zo saai.
Ik schrik ook wel van de commentaar die ze krijgt onder de video. Anders is het overwegend positief commentaar maar nu pfoeh (en de meesten hebben gelijk natuurlijk).
Dat werkt toch niet op je telefoon?
Dat dacht ik ook altijd! Kijk idd op mobiel.
Maar als daar ad blocker op kan: gimme gimme
Jij snapt deze lifehack
gewoon niet
Ik vind dit dus veel onhandiger dan gewoon ff 5 sec reclame die ik daarna kan skippen.
Ik gebruik Safari en ik hoef geen andere browser en youtube kijk ik in de app niet in een browser
Oké hier had ik geen tutorlio voor nodig @Luzarl
(Note: Halloween dus vandaar de heftige donkere contour👻)
Wow vet!!! Tenminste van wat ik zie
Ben jij Monica Geuze
Cheekbones for daaayssss dahling
Ik mijn hoofd lees ik dit met een stem die een mix is van Charlotte Tilbury en Edna van de Incredibles😂 daaaahling