Beutyblogtopic XL #13

Oh wauw vind dit zelfs voor haar doen te ver gaan gatver

2 likes

Wat is haar Insta, volgens mij heeft ze me geblokt.

2 likes

Kan me niet voorstellen dat dat Ć©cht een gebruikt condoom was. Was vast weer ā€˜grappigā€™ bedoeld.

1 like

Mascha deelde dit verhaal pas op haar story. Als je een keer zonder bereik zit en pech hebt dat je dan je voicemail kan aanpassen ook zonder internet en dat mensen dan horen waar je bent als ze je proberen te bellen.

Blijkt niet waar te zijnā€¦ wie had dat nou gedacht?

21 likes

Als Mas het zegt is het waar :stuck_out_tongue: waarschijnlijk ingefluisterd door Dokter Siem.

2 likes

Of grefoef

4 likes

Het ging rond dat je je voicemail wel kon aanpassen ook al je geen bereik had, dus juist niet iemand je locatie kon smsen. Zodat mensen het kunnen horen wanneer ze je bellen en je geen bereik hebt en dus niet kunt opnemen. Maar dat klopt (natuurlijk) niet, dus vandaar.

3 likes

Sowieso moet je dan toch maar net het geluk hebben dat iemand je probeert te bellen? Er gaan genoeg dagdelen voorbij dat niemand mij probeert te bereiken hoor hahah maar zal wel aan mij liggen

4 likes

Ik hoop dat als ik vermist ben mensen mij toch wel proberen te bellen eigenlijk. :sweat_smile:

11 likes

Ja maar dat kan vrij lang duren toch? Voordat mensen doorhebben dat je vermist bent bedoel ik

2 likes

Ik ga regelmatig alleen hiken in gebieden waar geen bereik is. Ik vertel dan altijd aan minimaal 1 persoon (meestal 2) waar ik ben en hoe laat ik terug moet zijn. Ik zou dan sowieso gebeld worden dus op zich is het handig bedacht maar dat werkt natuurlijk niet.

Ik denk hier heel vaak over na want ik voel me altijd wel kwetsbaar stel ik breek mijn been, kom een beer tegen, heb panne met mijn autoā€¦ dan heb ik een probleem. Daarom vond ik die tip van Mascha zo irritant want foute informatie geven kan verkeerd aflopen.

6 likes

Geblokt dus, dacht ik al. Alleen omdat ik toen een keer zei dat die ā€œgrappenā€ over Rutte zā€™n penisoĆÆde echt ongepast worden. :cold_face:

4 likes

Murakami bloemen plafond.
Cheetos macā€™n cheese
Nintendo Mario party taart

Welkom bij het kinderfeestje van Gregor
(Bron insta stories)

3 likes

Klinkt leuk!

8 likes

Ik dacht dat hij een of andere eenzame, whiskey drinkende man op zā€™n plafond had zittenā€¦ verkeerde Murakami in mā€™n hoofd.

22 likes

While his Flowers appear whimsical and innocent, the motivations behind Murakamiā€™s smiling floral figures are much darker. In a 2005 article from the New York Times , the artist explained that the smiling Flowers evoked repressed, contradictory emotions and collective trauma of Japanese locals triggered by the Hiroshima and Nagasaki bombings back in 1945.

Zo ver zit je niet naast

Bron:

6 likes

Nou, ik vond zijn mancave best stijlvol ingericht. Maar nu heeft het een druk schreeuwend regenboog-plafond
Zo zonde

6 likes

Ik vind het nog steeds leuk :sweat_smile: Maar ik vind ook juist dat hobbyruimtes ervoor zijn om niet stijlvol ingericht te worden. Vind ze het leukst als ze lijken op geƫxplodeerde hersenspinsels die een eigen universum in een kamer hebben doen ontstaan.

En Mario Party-en en ondertussen mac ā€˜n cheese (edit: en taart) naar binnen schuiven klinkt ook niet verkeerd haha

6 likes

Haha oh lekker is het zeker!!
Give me all!!

Maar vond het totaal gewoon meer iets voor Mila dan greā€¦. Oh wat bazel ik nou. Het is helemaal Gregor.

5 likes

Zijn het dus eigenlijk de ā€œpoppyā€™sā€ van Japan?

3 likes