Beutyblogtopic XL #13

Had al geen hoge pet op van WW maar dit slaat wel alles :flushed::flushed:

3 likes

WW werkt , daar kan ik bewijs van leveren. Alleen, als ik nu de vlogs van Mascha kijk ( en daar is het nog geen kerst) worden er grote hoeveelheden gegeten van werkelijk álles wat niet mag bij WW. En niet als uitzondering, gewoon de hele dag en iedere dag. Dat voelt net als Miljuschka die er 1x mee afviel, een sponsordeal binnenhaalde terwijl ze die 8 kilo allang weer eraan had en vrolijk verder ging met cheesecakes delen.

Geen enkel commentaar op wat ze eten overigens. Alleen het vertekende beeld vind ik kwalijk.

5 likes

Kan je dit uitleggen? Want is het idee van WW juist niet dat je alles mag/kan blijven eten, zolang jij maar binnen je punten blijft?

Vera is toch altijd al merkengeil geweest, dus waarom nu niet?

27 likes

Lijkt me prima! Ik heb inderdaad verkeerd begrepen dat je zocht naar een oplossing of een laagdrempelige, ‘makkelijke’ manier van informatie hierover en wil die misschien ook te graag delen, juist omdat er zoals ook in jouw bericht, zoveel misinformatie over bestaat.

Ik begrijp nu dat je dat niet uitmaakt en dat je alleen een ander punt wilde maken.

3 likes

Dat klopt, maar een pizza maakt in 1x je extra weekpunten op. Het idee is dan een bloemkoolbodem met groenten en bijv kip. Niet een pizza, sushi, chocoladeplaten, kindersurprise ei en subway in 1 week. Dat lijkt me ook vrij logisch. Je valt niet af door alles te blijven eten, simpelweg door je abonnement te betalen.

1 van die dingen in 1 week is meer realistisch om binnen je punten te blijven. Dat is tenminste mijn persoonlijke ervaring. Die punten vliegen er snel doorheen als je daarnaast niet overleefd op griekse yoghurt.

1 like

Volgens mij is Tesla voor degelijke oude mensen die hip en duur willen doen :wink:.

9 likes

Dacht je dat Tesla goedkoop was dan? :stuck_out_tongue:

5 likes

Haha ik had dit met de VanMoof fiets van mijn buurjongen. Zag eerst een flyer over elektrische fietsen en associeerde dat met oude mensen, zeker omdat ‘ie zo met een emmertje en doekje z’n fiets aan het poetsen was. Totdat iemand hier postte over het irritante geluid dat die fietsen maken en het kwartje viel. Vind ik ook een (veel te dure) speelgoed-fiets trouwens.

9 likes

Zie echt veel Tesla’s de laatste tijd op de weg en zitten best vaak medium jonge mensen in (of zijn de dochters/zonen van).

Had laatst ook een uber Tesla

2 likes

Ja is bijna alleen maar zakelijke lease en dat is niet super duur (vaak gedaan met de 4% bijtelling nog)

2 likes

Ja wij hebben er ook eentje en idd gewoon lease. Betaal je serieus geen drol voor.

4 likes

Het is een Tesla model S, dat is het budget model. Mensen denken dat het een extreem dure auto is, maar dat valt best mee hoor. Mijn vriend heeft er een via zijn werk en dat was de goedkoopste auto die hij kon kiezen ivm gunstige voorwaarden op elektrische auto’s. Al krijgen we wel altijd scheven blikken voor de deur van onze sociale huurwoning :joy:

3 likes

Ja zijn vaak dertigers/veertigers heb ik het idee. Ik ken 2 dertigers met een Tesla iig (en idd zakelijke lease)

1 like

Agreed! Ik heb er zelf ook goede ervaring mee.

Ook ww ontwikkelt zich wel (gelukkig) en ik heb het zelf constructief en duurzaam afvallen ervaren, maarrrr het beeld waarmee Mascha/ww nu mensen binnenlokt is idd wel misleidend en kwalijk!!
Men blijft geloven/ hopen op die makkelijke quick, én precies deze situatie is enorm onderdeel van die toxic dieetcultuur. Of een holy grail… in dit geval in de vorm van weekpunten. Dat werkt ook alleen maar in mate, en dat is imo niet per se wat mascha laat zien

9 likes

Dat kan ook met gewone auto’s gebeuren haha.

1 like

Ja, je hebt gelijk hoor. Het was vooral toen de Tesla net op de markt was, toen had ik echt het idee dat alleen oudere degelijke mensen 'm hadden (hetzelfde type die je op het fietspad voorbij suisden op hun e-bike in hun ANWB-jas). Nu ie overal in het leaseprogramma zit is dat inderdaad anders.

2 likes

Ik ben een Tesla gaan associëren met huisartsen. Mijn eigen huisartsen rijden met een Tesla en alle andere huisartsen in de buurt hier rijden ook allemaal een Tesla. Je zou bijna gaan denken dat ze een speciale korting krijgen. :grin:

2 likes

Mijn schoonvader is huisarts en kocht geen tesla omdat hij er maanden op moest wachten. Maar er waren toen gunstige voorwaarden voor praktijkhouders geloof ik.

2 likes

Ik vind die spon stories van Mascha toch altijd zo onscherp en vreselijk ouderwets designed. En zo ‘opgenomen’. Bij andere instagrammers zie ik zoveel meer creativiteit/wordt het veel beter opgenomen in de storie

16 likes