Beutyblogtopic XL #13

Dit zijn ook aannames he. Vera geeft ook aan lang heel veel gespaard te hebben (denk dat ze daarom nu ook nog de financiële ruimte heeft) en misschien kent ze de nadelen, maar weegt het voor haar niet op tegen de voordelen die zij persoonlijk in de auto ziet. Ze betaalt hem zelf, ze rijdt elektrisch (ofja Jeffrey momenteel dan). Dat is al beter dan om de paar jaar een nieuwe Opel gesponsord krijgen waarmee je continu afstanden aflegt die makkelijk te lopen/OV/te fiets zijn.

10 likes

Vera is over het algemeen best wel trendgevoelig heb ik de indruk. Daarmee dat ze ook niet echt kan argumenteren waarom het nu net haar lievelingswagen is.

13 likes

Mijn god

1 like

Ja duh dat ze er voor gespaard heeft en ze moet natuurlijk doen wat ze wil met haar geld. Maar er zijn volgens mij echt zoveel betere elektrische auto’s dan deze Tesla? Veel betere prijs-kwaliteit verhouding ook vooral. Die wetenschap maakt voor mij dat het Tesla rijders het ook wel een beetje om de naam te doen is :woman_shrugging:. Ze zijn bepaald niet de enige meer, waar het aantal jaar geleden nog veel meer een niche product was. En ik zou persoonlijk voor dat geld de beste auto willen hebben, het is niet een tweedehands Corsaatje waar er 10294 van te vinden zijn maar alsnog ruime keuze inmiddels.

1 like

Ik denk dat ook meespeelt dat Vera hem op de zaak* kan kopen en Jeffrey niet.

*De zaak klinkt echt walgelijk maar hoe zeg je dat anders? Op het bedrijf?

9 likes

Als fietser ben ik er van overtuigd dat Tesla rijders vaker fietsers van hun sokken rijden dan mensen in andere autos dus ik haat ze ook. (n = 1 / Ik dus verder niet wetenschappelijk onderzocht)

2 likes

Via de zaak? Weet niet of dat veel beter klinkt

2 likes

Ja en Vera wil een Tesla? Misschien niet de beste elektrische auto die er bestaat? Haha ik snap echt niet dat je hier zo gaat over oordelen of je zo aan opjaagt. Ik houd zelf ook helemaal niet van dure auto’s, maar Vera blijkbaar wel. Zoals hierboven al aangegeven is; Jeffrey heeft blijkbaar research gedaan. Prima toch.

6 likes

Ben wel benieuwd of dat waardevast argument klopt. Weet er sowieso weinig van, maar over het algemeen zijn auto’s nou niet echt een slimme investering. Dan zijn die dure Designer-tassen dat soms nog eerder. Moeten ze allemaal zelf weten verder.

7 likes

Maar de echte vraag is. Word de auto beige?

24 likes

Grote kans van wel

6 likes

Of rosé goud.

6 likes

Ik vind het eerder een schandaal dat dit soort zeer dure producten op zulke extreem matige manier (kennelijk getuige dat tiktok filmpje) in elkaar gezet worden alsof het een disposable iets is. En dat mensen dat maar gewoon accepteren, geld aan blijven spenderen en hypen terwijl het toch wel schandalig te noemen is :woman_shrugging:. Ik ben voor dit soort dingen team degelijkheid, of Vera dat nu koopt of een zakenman in pak of who-ever.

4 likes

Als ze 10 jaar geleden een Chanel classic flap had gekocht en die nu zou verkopen had ze al een kwart Tesla bij elkaar bijna :rofl:

1 like

Ja ik kan me ook niet zo voorstellen dat iemand hierover valt. Ik heb écht meer moeite met een Monica die elke week stapels fast fashion/wegwerpkleding promoot in haar vlogs (en zelf in een lompe range rover ook echt overal naartoe rijdt), dan een Vera die voor zichzelf een Tesla koopt.

4 likes

Volgens mij praten we vol-le-dig langs elkaar heen. Ik heb het woord dieet in deze hele discussie volgens mij niet gebruikt. Ik heb dan ook geen zin om hier verder op te gaan. Ik ben geen intuïtief eten expert en heb geen zin om de almachtige kennis van Instagram tot me te nemen voor deze discussie. Vooral ook omdat het totaal niet mijn punt is of intuïtief eten werkt of een dieet is of [insert iets over intuïtief eten]. Wellicht helpt het als ik mezelf even uitleg. Mijn beginpunt was: laten we in discussies over Mascha en WW waken voor simpele statements over het niet mogen tellen van calorieën ómdat het desinformatie is. Wellicht heb ik het té uitnodigend gezegd door ‘iemand moet me gaan vertellen hoe je afvalt zonder tellen & restrictie’ want ik zit niet écht te wachten op afvaladvies. Die vraag kan je met een flinke kortel zout nemen. Dat zou ik ergens anders dan hier zoeken. Het is iniedergeval totaal niet mijn bedoeling om nu te gaan discussiëren over wat wél werkt. Al is het maar omdat het hoe zoveel belangrijker is dan welke naam het heeft.

7 likes

Ik heb nog een leuke WW toevoeging. Mijn moeder heeft daar gewerkt als coach en als ze boven hun streefgewicht zaten had dat gevolgen voor je salaris. Ze moesten bij hun maandelijks vergaderingen op de weegschaal en het werd op een bord geschreven of je afgevallen of bijgekomen was.

:flushed::flushed:

maar ze gebruikt het wel nog steeds als ze weer een paar kg kwijt wil.

29 likes

Zakelijk aangekocht, zakelijk verantwoord?

2 likes

Ja dat snap ik niet helemaal, was het dan zo duur om een andere kleur dan zwart te nemen (ze benoemde een keer of iets onder extra kosten viel). Dat wrappen vd auto goedkoper is

2 likes

afbeelding

11 likes