Bullshit want hij heet nu Ye en geen Kanye West.
Zo bekend zijn ze inderdaad niet. Denk dat de meeste mensen echt geen idee hebben wie ze zijn. En met een peuter met de trein is niet zo moeilijk, ik ga altijd met het ov. Ja het is een beetje sjouwen, maar dat dwingt je ook om na te denken over of je al die zooi echt nodig hebt voor 1 dagje weg. Auto is dan makkelijker natuurlijk, snap ook wel dat als je kan kiezen de auto de winnaar is
Je moet een mondkapje op in het ov. Dus als je bang bent om herkend te worden is het nu juist het moment om wel de trein te pakken. Als je ook nog een muts op zet ziet geen mens wie je bent.
Dat ze bang zou zijn herkend te worden hebben wij hier zelf bedacht he? Ze zei alleen dat het veel gedoe was, en dat het al laat was toen de auto eindelijk werd opgehaald.
Tuurlijk had ze een plan b kunnen maken om alsnog naar Den Haag te gaan maar ze vonden het duidelijk chiller om het niet meer te doen.
Nee dat zegt ze zelf al jaaaaaren, ze gaat echt zo min mogelijk
Je vergeet dat iedereen meteen weet dat het Gregor is wanneer er een man langsloopt met een sjaal om die matcht met z’n veters en het bandje van zn Garmin
Pffft, maar ik snap echt niet dat iemand dit naar Yvonne stuurt en dat Yvonne het daadwerkelijk aandacht geeft. Mascha is toch niet zo interessant?
Beetje ironisch dat ik dit schrijf, maar je snapt wat ik bedoel
Ik vraag mij wel altijd af hoe waar die ingezonden verhalen nou echt zijn.
Ja en boeien wat mensen buiten over yvonne zeggen. Ze hebben het over haar domme juice insta. En diegene is een volger van haar. Het is niet alsof je een vijand van je bff over je bff hoort praten ofzo
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo vreemd? Kan me er best iets bij voorstellen dat mascha liever niet herkend wordt, zou ook niet altijd zin hebben in hysterische minions. En dat stuk over Yvonne, tja daar is eigenlijk geen woord van gelogen toch? Denk dat er wel ergere dingen over haar gezegd worden
Gelukkig staat de brief al klaar.
Een slimme meid is op haar brieven voorbereid.
Wat een kansloos mens is die Yvonne toch zeg my God. Dat je zoiets gaat posten
Mascha heeft overigens wel gelijk, als ze dat echt gezegd heeft. Dat roepen wij hier ook allemaal over die juice trol.
Met haar aliexpress sieraden lijn
Ik vraag me trouwens af of dat hele ding echt is. Of door die kritiek die Mascha op WW kreeg dat Yvonne haar ook in t kwade daglicht wilt zetten. Vind t veel te toevallig zo dicht achter elkaar
Volgens mij is Yvonne in de middelbare schooltijd blijven hangen ofzo.
Nee ze is zelfs afgestudeerd als psycholoog.
Zou ze die studie wel afgemaakt hebben?
Op haar LinkedIn vermeldt ze het alleszins niet
Dat zegt niks. Genoeg gekkies op de studie psychologie
Ook bij de psychiatrie. 🤦🏻