Als ik Opel was en iemand gratis een nieuwe auto had gegeven in ruil voor positieve reclame, dan zou ik not amused zijn als diegene uitgebreid met ruim 300.000 volgers deelt dat die auto er binnen 3 maanden mee ophield en wat voor drama dat in haar leven heeft veroorzaakt.
Zwijgen en cashen.
Ze heeft de buit binnen. De 2 dagen dat haar actie duurde zijn voorbij, dus de aanmeldingen zijn binnen. De imagoschade die ze nu nog oploopt kan ze het beste beperken door er verder niets meer over te zeggen. Over een poosje is iedereen de storm weer vergeten en lacht zij in haar vuistje.
Ook Debbie post er nu over! Ik vind het goed om te zien dat zoveel influencers zich hier over uit spreken.
Dat half uur wandelen per dag is zo terecht. Ik heb best wat benauwde patiënten met ernstig overgewicht. Die raad ik in eerste instantie ook gewoon wandelen aan ipv direct naar de fysio, diëtiste en/of leefstijlcoach. Begin met 1 ding te veranderen en dat is lopen. Kleine stappen vooruit. Op eigen tempo.
Had ze ook niet een tummy tuck gedaan?
Ja, maar neemt niet weg dat ze wekelijks serieus wat uren in de gym slijt
Op die rechterfoto is de jacuzzi ook flink ingedeukt door photoshop. Was op de niet gecropte foto nog beter te zien. Maar desondanks is ze natuurlijk wel echt veel afgevallen en heeft ze dat voor zover we hebben kunnen zien gedaan door te sporten en gezond te eten
Ja true!!!
Mmm ik neem nog een kerst kransje bij de thee 🫖
Geen bark?
Dat woord alleen al, ik moet automatisch aan barf denken, vooral op die Muricaanse manier waarop ze alles uitspreken Gelli Barf.
Ik zeg niet dat dit, voor jou, een moment is om voor t eerst in 2022 iets te posten…
Ja dit was haar manier van net doen of ik geen shitload aan kritiek over me heen krijg. Iedereen is gorgeous. Oh nou dan is alles weer goed meid, wat een prachtige woorden.
En gelijk daarna een poll plaatsen vond ik ook erg raar. Leek alsof ze wilde kijken of dan meer mensen gingen stemmen in de hoop dat massa hun profiel zou bekijken
Lol ik was geen gorgeous gorgeous girl waardoor ik de block kreeg na een kritische comment
Trouwens woont de moeder van Mascha niet gewoon midden in Den Haag Dat is toch enorm gemakkelijk met het ov, amsterdam-dh??
Oh please, alsof iedereen die bezig is met zichzelf in die trein opeens naar Mascha toeloopt voor een handtekening en foto. En dat argument dat alles met een kind moeilijker is, het is niet alsof je een gouden ei hebt uitgeworpen die je moet beschermen tegen draken en demonen hoor, het is de trein, niet een aanhangwagen achter een brommer.
Hahahahah ja!
Hardop gelachen om de aanhanger achter een brommer
Haha ik moet dan meteen denken aan die dingen die mensen soms achter hun fiets. hebben en waar dan kinderen in zitten. Ik heb al meerdere keren zo’n bak om zien kiepen als ouder de bocht om ging
Die dochter hebben ze helemaal zelf tentoongestelt hé.
En Masha en gregor zijn geen Kim en Kanye, Kom op hoor.
En ja, duizenden en duizenden mensen reizen elke dag met hun koter in het OV. Is echt volslagen normaal hoor.
Helemaal mee eens dankjewel!!