In het kader van afvallen is dungesneden dan wel weer een mooie typo
Wat zijn principes als je er niet aan kunt verdienen
Ze valt hier wel echt even gigantisch door de mand zeg. Zo stellig zulke uitspraken doen over afvallen en diƫten en een half jaar later lekker cashen door het boegbeeld van WW te worden.
Je hoeft alleen maar het linkje van de gif te plakken, ik denk dat jij kopiƫren plakken hebt gedaan?
Jaaa thanks! Voel me wel echt een boomer nu haha.
Welke reactie?
Op een ander juicechannel (realityfbi) wordt gezegd dat Mascha geprobeerd heeft contant te zoeken met Yvonne want het is helemaal niet waar. Ze was vrijdag alleen weg voor een bezoekje aan de kaasboer en haar kind was op de opvang. Ze was niet in de buurt van die genoemde plekkenā¦
Yvonne heeft dus spionnen met een dikke waaruit ze van alles zuigen.
Yvonne is gewoon een pestkop.
Anna Nooshin is ook een geliefd slachtoffer van Yvonne. Ze kan het duidelijk niet hebben dat anderen het veel beter hebben dan haar. Met haar aliexpress winkeltje en roddeltelegram voor een tientje per maand.
Je verwacht het nietā¦
Vind het ook echt zoān slappe roddel die twee pubers verzinnen terwijl ze zich kapotvervelen op hun slaapkamer tijdens de kerstvakantie om een ff een geintje uit te halen
Die vrouw kun je toch nooit meer serieus nemen?
Die deal met WW zou haar wel eens meer kunnen gaan kosten dan opleveren.
wow full face masker? wat is dat?
Massa is in ieder geval wel heel duidelijk haar stories aan het updaten om te kijken hoeveel views ze vandaag heeft na de Alivonne ophef.
Een balaclava.
Alivonne hahahahaha
Je kan nog voor minder krijgen bij de Lucardi.
Complot theorie: Mascha heeft zelf via een ander account deze ājuiceā (eerder Appelsientje dat over de datum is) naar Yvonne gestuurd.
Waarom? Geen idee, misschien om over iets anders dan dat WW drama te hebben
Super vergezocht van mij
Het begrip ājuiceā is wel aan inflatie onderhevig hĆØ.