Goed idee, Geer en Goor zijn er niets bij!
Hahaha savage, love it
Het hoort volgens Mascha wel tot armelui eten toch.
Ja want toen ze vroegah arm was moest ze dat vaak eten dus trauma
Weightwatchers raadt nassi aan met bloemkoolrijst. Is eens heeeeel wat anders.
Nog een reden om niet aan WW te doen
Boeeehoeee arme Mas. Welkom in de echte mensen wereld waarin de rest van ons leeft en we ons gewoon moeten houden aan regels en voorschriften wanneer je ergens een abbo op afsluit.
echt logic die influencers gebruiken. Je hoort mij te kennen, ik ben belangrijk, ik wil andere regels omdat het mijn egoïstische ass uitkomt!11!
Oh nee, wat is er nu weer aan de hand?
Allemaal hierboven beschreven.
Oooh het ANWB drama! Dacht dat het om weeer iets nieuws ging
Ja was daarvoor al populair! Mijn zoontje is 1 dag eerder dan Mila geboren, dus ik keek rond die tijd veel in namenlijstjes. Stond toen ook al op 3 of 2 ofzo. Er lagen ook 2 baby-Mila´s bij ons in het zkh destijds.
Viel allemaal uit elkaar
Chillkleding is juist lekker als het mega oversized is, ik zit nu ook in een joggingbroek XXL. Expres zo gekocht
(Ik denk dat het gros van de mensen Mascha niet kent)
Heee hallooo ze is een BN-er hoor. Nu ook boegbeeld van WW.
Ja denk zelf na bekendheid van Mila Kunis of Mila Jovovich
Wat een warrig verhaal weer van Mascha over het wel of niet tonen van wat ze eten in de vlogs. Dat ze ook maar mens is en dat ze soms wel lekkere dingen laat zien, maar die eet ze dan niet en mensen focussen vooral op de ongezonde dingen, en of ze nou wel of niet erbij moet vermelden hoeveel ww punten eten waard is en dat de what I eat in a day video’s vooral als inspiratie bedoeld is.
He? Komt een beetje over als: hoe kan WW en eten zo vaak mogelijk in mijn video’s vermelden zonder dat mensen erover vallen.
Nja ik moet wel zeggen dat als je zegt dat je gezonder wilt leven of een dieet doet. Dat mensen dan bij elk miniscuul stukje chocola roepen “Maar dat is toch helemaal niet gezond?!?!?!” Alsof je noooit meer iets lekkers mag eten. Dus ik kan me voorstellen dat ze het irritant vind.