Ik denk niet dat ze hier meeleest, het gaat op social media bij meerdere influencers (Debbie, Cynthia, die Aafke ofzo) over WW en Mas.
Hier lezen een paar honderd mensen ofzo, niks bij de aantallen die influencers halen.
Ik denk niet dat ze hier meeleest, het gaat op social media bij meerdere influencers (Debbie, Cynthia, die Aafke ofzo) over WW en Mas.
Hier lezen een paar honderd mensen ofzo, niks bij de aantallen die influencers halen.
Ze post idd echt veel stories de afgelopen dagen!
Geen juice maar appelazijn he !
( schijnt fijn voor de lijn te zijn)
Zo realistisch ook, dat Mascha zich richting Gregor eerst zorgen maakt over of ze herkent zullen worden om vervolgens zich in geuren en kleuren uit te laten over Yvonne.
Ik geloof geen snars van dit verhaal
Lol ik ga echt stuk om dat filmpje van WW met Mas hoor. Specifiek dat stukje wanneer ze een slokje thee neemt. Doen jullie dat ook na een slokje thee
Hier wat insider info vanuit de WW app. Iemand heeft een poll geplaatst met de vraag wie er allemaal lid zijn geworden nav Maschaās WW reclames. Tot nu toe 1.200 stemmen waarvan 54% bevestigend.
Oh en echt 50 reacties van boomervrouwen met āGeen idee wie dat isā of iets in die strekking. Het lijkt feesboek wel.
Opel hoort haar toch een leenauto te geven zo ging dat bij ons altijd. ANWB is maar eff kort. Opel garage repareert en je krijgt een leenautoā¦
ANWB regelt, afhankelijk van je lidmaatschap, een leenauto voor een paar dagen. Daarna moet je dit zelf regelen. In het geval van Mascha zou Opel dus vervangend vervoer moeten regelen als dit is afgesproken in het contract.
En omdat ze 1 keer een slechte ervaring met de ANWB had zeikt ze meteen dat hele bedrijf af.
Maar als influencer is het toch gewoon heel kut dat je net als de rest van de mensen krijgt waar je voor betaalt en wat in de voorwaarden staat, en je geen gratis extra service krijgt als je dat wil??
Ik kan wel begrijpen dat het vervelend is voor hen als je dit niet weet, maar kom op meid lees even de voorwaarden.
Ik trek dit verwende gedrag van volwassen mensen echt slecht. Meid, lees gewoon even de voorwaarden. Je zou max 2 of 5 dagen recht hebben op die auto, afhankelijk van het lidmaatschap wat je hebt. Maarja beetje ranten op je vlog als het niet gaat zoals je wil is natuurlijk makkelijker dan jezelf informeren over waar je nu eigenlijk recht op hebt.
Ze is te druk met elke week haar keukenkasten āorganizenā om zich in te lezen over dat soort lower class meuk.
Ze heeft iets goed te maken richting Opel, nadat ze die zo negatief in het nieuws heeft gebracht. Anders komt haar volgende gratis auto in het gedrang. Beetje onterecht om dat dan ten koste van de ANWB te doen, die zich gewoon aan de voorwaarden heeft gehouden.
Hebben ze trouwens die bakfiets ? Daar kunnen ze toch eventjes mee verderā¦
Organizen?? Systemen bedenken bedoel je!
Helaas wonen ze niet in een grote stad met een prima OV netwerk. Dat had het wel makkelijker gemaakt.
Of is een tram te gevaarlijk ivm privacy en herkend worden?
Sterker nog, het is soms maar 1 werkdag weet ik uit recente eigen ervaring. Wat Mascha even vergeet is dat de anwb dit regelt zodat je die dag je weg kan vervolgen en dat ze al mazzel hadden met zoveel dagen.
Wat een verwend nest is het toch
Echt ze staat te ver weg van de realiteit zeg.
Leuk TV format: Influencers in de echte wereld. Geef die mensen een 9-5 baan met reistijd, modaal salaris, eengezinswoning in Woerden (no offence Woerden, maar meest gemiddelde stad van NL) waar Gorilla nog niet is ingeburgerd en thuisbezorgd alleen pizza en Chinees levert. Ik denk dat het een soort Expeditie Robinson word.