Beutyblogtopic XL #13

(Ik denk dat het gros van de mensen Mascha niet kent)

2 likes

Heee hallooo ze is een BN-er hoor. Nu ook boegbeeld van WW.

7 likes

Ja denk zelf na bekendheid van Mila Kunis of Mila Jovovich

4 likes

Wat een warrig verhaal weer van Mascha over het wel of niet tonen van wat ze eten in de vlogs. Dat ze ook maar mens is en dat ze soms wel lekkere dingen laat zien, maar die eet ze dan niet en mensen focussen vooral op de ongezonde dingen, en of ze nou wel of niet erbij moet vermelden hoeveel ww punten eten waard is en dat de what I eat in a day video’s vooral als inspiratie bedoeld is.

He? Komt een beetje over als: hoe kan WW en eten zo vaak mogelijk in mijn video’s vermelden zonder dat mensen erover vallen.

9 likes

Nja ik moet wel zeggen dat als je zegt dat je gezonder wilt leven of een dieet doet. Dat mensen dan bij elk miniscuul stukje chocola roepen “Maar dat is toch helemaal niet gezond?!?!?!” Alsof je noooit meer iets lekkers mag eten. Dus ik kan me voorstellen dat ze het irritant vind.

14 likes

Ja snap ik ook wel inderdaad, maar vind het ergens ook wel raar om lekker eten in beeld te brengen en dat het dan later blijkt dat je het helemaal niet hebt gegeten, vooral omdat er steeds gezegd wordt dat je met ww alles mag blijven eten en je zo de impressie krijgt dat Mascha ook gewoon lekker taartjes blijft eten.

9 likes

nee je mag alleen maar vieze dingen eten.
gezond eten is allemmaal vies. bah.

8 likes

Vind ik ook wel raar. Wat is daar dan de bedoeling van, kijkers bewust misleiden? :thinking:

8 likes

Dit is zo irritant inderdaad. Uberhaupt mensen die je met je eten bemoeien. Pleur op man.

6 likes

Ik ben ook helemaal Team Bemoei Je Niet Met Andermans Eten maar als je er zelf voor kiest om letterlijk het boegbeeld van een dieet te zijn, mag je ook wel verwachten dat er reacties komen als je ongezond eten in beeld brengt toch

Neemt overigens niet weg dat die twee imo niet naast elkaar kunnen leven hoor. #balanceiskey enzo. Maar tja er zullen altijd mensen over vallen.

18 likes

Mae als tweede naam. Olivia Mae. Zie dat zo vaak :joy: heb wel een collega en zij heeft haar kind Mint genoemd omdat ze het bij Romee Strijd had gezien. Dus influencers kunnen zelfs daar mee influencen.

13 likes

Het metekindje van 1 van mn vriendinnen heet Loa :sob: kon echt aan niks anders denken toen ik het zag voorbijkomen

9 likes

Cynthia heeft een uitgebreide blog geschreven waarin ze afstand neemt van WW. Ze heeft ook haar oude blogposts over WW verwijderd. Ik vind het wel een goed, genuanceerd, verhaal.

56 likes

Ja echt goed dit!

3 likes

Heel goed verwoord van Cynthia!

1 like

Voor mijn gevoel was Monica gisteren positief getest en plaatst ze vandaag een foto dat ze een drankje doet met vriendinnen??

3 likes

Ahh Mascha en Mila hebben ook corona

8 likes

Goed dat ze ook onder de aandacht brengt dat je bij klachten en een negatieve zelftest voor de zekerheid ook bij de ggd moet testen!

58 likes

Echt extra punten voor Mascha dat ze dit post.

12 likes

WW punten?

60 likes