Beutyblogtopic XL #13

De Volkskrant schrijft ook over ww

8 likes

Ahw dat vind ik oprecht sneu, ze zijn altijd zo voorzichtig geweest. Hopelijk zijn ze niet al te ziek

6 likes

Zie ik hier weer een poging tot geld verdienen met een hobby?

69 likes

Hoe lang zou het duren voor ze een speciale waterverf instagram opent om tips te geven en haar werken te verkopen?

Vind het trouwens wel echt mooi wat ze maakt.

7 likes

Ik vind het zeker heel mooi ook! Ook wel knap dat ze zo snel al zulke mooie dingen kan maken.

14 likes

Cynthia en Mascha hebben toch ook al heel wat jaar ruzie? Helemaal in de begintijd gingen ze nog met elkaar om.

2 likes

Wel echt knap zeg! Echt mooi, zou het zo in mijn keuken hangen

4 likes

Zijn er eigenlijk meerdere influenzas met WW promotie bezig of enkel Mascha? Dat er zoveel aandacht voor is

Geen idee wat daar de status van is. Ik vind het artikel ook geen sneer naar Mascha. Ze haakt in op de onrust, geeft haar visie en laat zien dat die mettertijd veranderd is.

1 like

Wel chill met zo’n bereik, kan je er op wachten dat iemand stuurt ‘ok ik bied xx euro!’.

2 likes

Ik denk dat het ook gewoon komt door het feit dat 1 januari/ start van het nieuwe jaar/ goede voornemens de beste periode is om zo’n dieet te promoten. In de supermarkten zijn alle proteïne en gezonde dingen in de aanbieding, Albert Heijn maakt nu reclame voor een platform voor gezonde voeding en ik kreeg ook alweer een brief van Hello Fresh met korting voor gezonde maaltijdboxen. Volgens mij zien sportscholen ook altijd een grote stijging in nieuwe aanmeldingen in januari.

1 like

Het is toch ook algemeen bekend dat zelftesten niet heel betrouwbaar zijn en je bij een negatieve test beter alsnog kan testen bij de GGD?

2 likes

Dat vind ik ook niet zo gek nadat Hugo de zelftesten voor dit soort dingen gepromoot heeft. Het leek wel alsof deze man er aandelen in had.

10 likes

Oeh potentiële nieuwe Mas/ WW update:
In dr nieuwe video googled ze zichzelf. Een van de termen is WW, ben benieuwd of ze hier iets over zegt of dat ze het skipt. Ik ben er nog niet, is een lange vid, maar houd jullie updated! :wink:

Update 1: ze heeft het geskipt en is door naar een andere zoekterm

3 likes

Ze zegt iig wel aan het einde dat ze haar uitspraak over steenrijk straatarm terugneemt en zij wel degelijk het rijke gezin zijn, verder is het niet heel boeiend

12 likes

Héhé dat mocht er ook wel eens van komen.

Vind de video ook echt niet boeiend tot nu

2 likes

Oeh! Ze denkt er eindelijk over om Beautygloss achter zich te laten en Mascha ervan te maken

3 likes

Ook wel heftig dat je misschien corona krijgt en het eerste wat je denkt is oh shit ik moet snel een video opnemen want anders is er geen content zaterdag

Jammer dat niet ‘‘waarom hebben mascha en cynthia ruzie’’ tevoorschijn kwam

5 likes

Maar dat is ook het beleid sins december 2021. Dat je bij milde klachten een zelftest doet en als die negatief is hoef je niet thuis te blijven.

2 likes

Heb het even voor haar gegoogled:

“Mascha Feoktistova (34) vertelt waarom ze nooit iets over afvallen deelt”
“Mascha Feoktistova over gewichtsverlies: Wil geen trigger zijn”

Artikelen van afgelopen jaar. Gek dat ze die skipt. :laughing:

22 likes