Beutyblogtopic XL #13

Manis is overleden :disappointed_relieved:

4 likes

Deze verwarring in combinatie met je gebruikersnaam :upside_down_face:

15 likes

Ja het was even onduidelijk voor me of de kat nu wel of niet dood was.

32 likes

Die comments die Mascha krijgt omdat ze gevaccineerd is, dat ze door een bus aangereden moeten worden.
En dit is niet alleen bij Mascha, dit is bij iedereen die pro vaccineren is. Sommige wappies (de echte) zijn echt compleet gestoord.

13 likes

Iemand in mijn netwerk deelde op Linkedin een filmpje van Pieter Omtzigt over de toeslagenaffaire, daaronder alleen maar comments over corona, pedo-satanistische-netwerken en allerlei andere complot-onzin. Echt why?? wat heeft dat met elkaar te maken? Sommigen zijn echt compleet de weg kwijt

11 likes

Alles heeft met elkaar te maken!

6 likes

Ze verzinnen wel een reden om het aan elkaar te linken anders :sweat_smile:

5 likes

Dat noem je nou een complot!

6 likes

de “roverheid”… :face_with_monocle:

7 likes

ja waarom denken we anders dat het nieuws rondom the voice juist nu naar buiten is gebracht? denk na mensen

11 likes

Ja maar , zij begonnen in 2020 zelf met die pizzagate, en roepen al jaren dat er overal pedos zijn, nu komt er iets onguurs naar buiten en dan is het ook weer niet goed

13 likes

Wat lijken me dit heerlijke lipsticks (glosses?), wil er meteen 5 van.

6 likes

Ah ja wat een leuke review! Ben gelijk geabonneerd en uiteraard lipsticks besteld!

6 likes

haha ja ik heb lovely - Happy - Ecstatic besteld. Zat er al steeds vaker tegenaan te hikken dat ik nu alleen maar matte lipkleuren heb en geen glanzende. Heb echt al héél lang geen lip producten gekocht, dus nu mag ik weer een keertje los haha!

3 likes

Sorry maar wat? Komt er geen meet en greet met d’r? Serieus?! Helemaal koekoek sommige mensen, laat dat kind met rust.

• Edit: naam even weggehaald.
19 likes

Dit klinkt eerder als een kind.

7 likes

Een beetje in hetzelfde straatje, maar geen beauty: Nami ('s leven). Een Japanse dame die voornamelijk huishoudelijke taken laat zien met een rustgevend muziekje eronder. Kwam in mijn aanbevolen feed gisteren en nu ben ik hooked. Maar heb haar gezicht nog nooit gezien en haar stem nog nooit gehoord.

10 likes

Beautygloss is dood

Mascha gaat het worden

8 likes

De naam wordt dus aangepast aan de inhoud van de afgelopen jaren

9 likes

22 likes