Beutyblogtopic XL #13

Me too!!!

@Hatsmetflats ja zo zegt ze het ook precies.

4 likes

Vergelijkbaar hiermee is Nebom, echt fascinerend haar filmpjes

3 likes

Ik vind Mascha’s video met dat masker en die reddit verhalen echt leuk.

*Zo die neusstrip zag er niet best uit. Helemaal rood.

8 likes

Ik zit een beetje dom te scrollen en schrik me kapot bij dit bericht. Maar het gaat over de naam dus.

39 likes

Stating the obvious.

Hamimommy is ook heeel chill

10 likes

“… en stofzuigt”

9 likes

Roep je dit nu zo vanuit het niets of deelt Mascha erover? Ik snap het even niet.

3 likes

Ze benoemt het in de vlog.

7 likes

Waarom heeft ze er verder in d’r insta etc. nog helemaal niks over gezegd? Of gaat ze dit proces uitmelken.

5 likes

Ze is er nog mee bezig en het gaat er aan komen.

5 likes

Ah oke, ik had verwacht dat ze het dan wel in de titel zou zetten dus ik kon het niet vinden haha

2 likes

Ookal zijn dit 2 verschillende poses, vind ik heel duidelijk merkbaar dat Mascha enorm bewerkt is op de cover van Happy in shape. Erg goed te zien aan de schouders en zelfs gezicht.
Alsof ze ‘voor de doelgroep’ op de cover nog eens min 10 a 15 kilo hebben verwijderd om wel ‘binnen het plaatje te passen’. Echt zeer kwalijk. De rest van de foto’s is prachtig, best wel puur. Ookal zie je daar ook wel op dat het enorm is ge-shopt. Zo jammer.
Op de cover lijkt ze ‘petite’, terwijl ze een mooi gangbaar postuur heeft

36 likes

Wow ja haar gezicht op die eerste foto! Zo onnodig

26 likes

Ligt het aan mij of lijkt haar hoofd op foto 1 ook heel erg buiten proportie in vergelijking met de rest van haar lichaam?

17 likes

Ik vind haar hier ook zo anders overkomen…

14 likes

Ik zag dr op tiktok voorbij komen en vond r echt slank. Nu kijk ik de vlogs niet maar het viel wel echt op. En zie niet een heel groot verschil met de foto’s

8 likes

Waarom is ze gestyled als een ‘15-jarige sporty girl’ uit een of andere slechte Amerikaanse film?!

43 likes

Wat toevallig, dit trek ik ook altijd aan wanneer ik ga sporten.

18 likes

Jaa heerlijk een korte broek en een lekker warm vest…

12 likes