Ik heb een middelgrote hond met een gewone snuit, is in prima conditie en ademt uitstekend aldus de dierenarts… maar dat beestje kan snurken…
Ja ik ken ook mannen die prima ademen en toch kapot hard snurken. Maar dat zegt allemaal niks over hoe zielig die doorgefokte honden met problemen zijn.
Gelukkig niet nee. Ik haaaat snurkers.
Is Cynthia dan geinfluenced door Mascha?
Oh God, krijgen we nu een “wie was de eerste krikutter” gate?
Ohh dit is zo niet waar en de misinformatie maakt me echt pissig.
Heb gewerkt in een praktijk die vooral focuste op Bulldogs/dog achtigen (hun ‘specialiteit’ = ). En het is zo vreselijk welke aandoeningen ze vaak hebben. Begint al met kunstmatige inseminatie. Dan gaat de bevalling meestal niet natuurlijk en moet het met een keizersnede, want het bekken is te smal en de hoofdjes van de pups te breed. Dan worden ze soms geboren met een open gehemelte of een andere afwijking en werden ze ter plekke ingeslapen. In hun verdere leven hebben ze een scala aan klachten: wimpers die in de ogen groeien, staarten die opkrullen richting de rug en in de huid vergroeien, een te platte snuit waardoor ze knorren en half stikken, geen neusgaten die vervolgens dus via plastische chirurgie gecreëerd moeten worden, kromme poten, obesitas, ranzige huidproblemen, vaker dan eens waren ze echt niet superlief maar eerder richting agressief, ernstige oververhitting in de zomer (waarna ze gekoeld moeten worden) enzovoorts. En er gaat zoveel geld om in dit ras, het is echt om te janken (deed ik ook regelmatig).
“Of de hond nog voldoende lucht kreeg?”

Dit soort reviews. Heftig toch?
Echt niemand zou nog mogen fokken met dit ras (Engelse bull, Franse bull etc). Geldt eigenlijk ook voor alle andere honden (en katten) met erge afwijkingen / achterlijke rasstandaarden zoals de sharpei (slechte huid), chowchow (agressie), Duitse herder (lage rug waardoor ze laag bij de grond lopen met de achterbenen / heupproblemen) en alle veel te grote rassen als de dogs (keizersnedes, maagtorsies, korte levensverwachting).
En eh Debbie, zelfs dierenartsen (de kenners dus) nemen hun woorden langzaamaan terug: https://www.dierenrecht.nl/nieuwsartikelen/dierenartsen-werken-niet-meer-mee-aan-het-stand-houden-van-kortsnuitige-hondenrassen.
Zo, moest er ff uit heb helemaal een error door haar story
Ohja is hier ook zo
Ah ik weet welke praktijk je bedoeld, is echt een begrip onder eigenaren van bullen hé.
Het is hopelijk al een begin dat de geplande keizersnede verboden is.
Hoelang blijven de foefs eigenlijk in murica?
Wat heftig en hoe oud zijn de hondjes als ze dit krijgen?
Ik was een video aan het kijken van 10e en bram de wijs, over hun grootste 10 vlog irritaties. En veel van hun punten kon ik wel herkennen in de vlogs van Mascha . Wanneer je een vlog aanzet, en je vervolgens niets mist als je niet naar het beeld kijkt… Is het dan nog überhaupt een vlog?
Ik weet ook genoeg irritaties over Bram’s vlogs. Hij heeft altijd kritiek op alles, maar dan ook alles, maar heeft zelf niet door wat een irritante zeikerd hij soms is en hoe pretentieus zijn vlogs soms kunnen overkomen.
Dit is Mascha’s gastenboek, ik neem aan dat ze tips en ideeën bedoelt voor de omgeving maar elke Amerikaan aan wie ze haar huis gaat verhuren gaat denken dat ze om geld vraagt
Die hele vriendengroep (Piemelparty) heeft met veel jongere jongens inmiddels. Is dat een ding?
Ja dat viel me ook op. Vond het leuk dat Matijn en Bram juist een beetje van elkaars leeftijd waren… En nu hebben ze beiden twee jonge vriendjes?
Die zanger die niet zoveel in beeld wil heeft een vriend die ongeveer de leeftijd van Jelle heeft. Opvallend van zo’n hele groep.
Maar daarvoor heeft ze de veel te dure Airbnb-prijs-hack al bedacht natuurlijk, zodat er geen Amerikanen in komen.
Ik vind dit nogal een heftige uitspraak tbh
Waarom ? Bij matijn en die andere man weet ik het niet zo. Maar Bram verdenk ik er wel van.
Is dat niet alleen bij minderjarigen? Ze zijn jong, maar wel 18+