Eens! Mijn vriend is liefhebber dus fietst graag langs die parkeerplaatsen.
Hij heeft nu een oude BMW die vaker bij de garage staat dan op de oprit, maar ja… liefhebber dus ![]()
Echt kan die Jeep zelf op die weggetjes naast de kanalen rijden?
De meest onpraktische auto voor amsterdam lijkt mij.
En eventjes WTF dus en een auto van €150000 zomaar cash kunnen betalen.
Plus een huis van €500 000 in Amerika en een volledig nieuwe inrichting + een gans team laten overvliegen en hun werkuren. Ik wist oprecht niet dat je zo rijk kon worden van influencer. Dit is toch extreem veel geld.
Never forget hun struggle met aan welke kant ze nou horen in het tv-programma Steenrijk, straatarm.
Maar waarom? omdat mensen dus ‘teveel waarde hechten aan dure spullen’?
Maar die kopen geen nieuwe luxe auto toch? Ja het is veel geld maar we hebben het over mensen die veel geld verdienen. Dat staat los van of hun beroep ‘maatschappelijk relevant’ is of niet.
Ik heb eigenlijk vooral bewondering voor Gregor.
Das toch wel Nederlands meest succesvolle mannelijke golddigger. Hij doet… niks? En hij heeft een tweede huis in Amerika en mag in een Jeep rijden.
Wat een lage uitspraak zeg.
Hij stofzuigt hoor!
Als je het zo zegt, ben ik best jaloers op hem. Alhoewel ik ben al een gevaar op de weg, laat staan in een jeep
Gezien haar tweede huis in Amerika denk ik dat ze hier sowieso niet mee zit
Natuurlijk mag dat, maar als jij die Porsche dan koopt betekent het niet per se dat je ‘iets bereikt’ hebt, enkel dat je ergens veel geld mee verdiend hebt.
Dat ding stond vast op haar vision board…
Iemand daar een foto van? Dan weten we misschien al wat het volgende wordt…
klopt
Weten ze ook eens hoe t voelt.
Dat is een mindset gevoed door materialisme. Ik snap dat mensen zo denken, maar in feite is het leegheid. Spullen.
Haha ja maar dat is een andere discussie, waar ik niets over zei in mijn bericht.
Je komt er als trophy wife alleen niet mee weg als je je vet ACHTER IN HET AARDBEIENVELT!! skreeuwt.
Ik vind het interessant dat jullie zeggen veel geld is niet perse alleen maar iets bereikt. Ik doe het super goed in mijn baan, icm moederschap vind ik zelf maar mijn ouders hebben het altijd over broer die veel verdiend als in bereikt. Thanks voor de reminder guys want ik heb ook gewoon iets bereikt
Vanaf vandaag ga ik de eigenaar van elke dure auto associëren als een persoon die niets bij draagt aan de maatschappij. ![]()
![]()
Dan draai je het om. Dat is niet wetenschappelijk. Dus in die zin hoef je niet te huilen.
Over auto’s gesproken: Opel die voor 24u allemaal Nederlandse influencers laat vliegen naar Malaga om een elektrische auto aan te prijzen. Ik ga daar toch zo slecht op. Zie vlog van Jamie li, die zelf allang geen Opel meer heeft maar ook zo’n halve tractor.