Hahahaha die tiktok van massa. Zo slecht
Hierdoor deel ik geheimen en problemen met dus echt niemand.
En dat terwijl een collega van mij (man) dit besprak vandaag. Dat hij bij een groep stond die echt vrouwonvriendelijke dingen uitkraamden naar vrouwen toe die langsliepen.
Hij was met zijn zoontje en durfde er niets van te zeggen. Maar daarmee ook alle anderen die om die groep heen stond⊠beetje jammer
Hét moment om er iets van te zeggen is toch juist als je zoontje er naast staat
Ligt eraan wat voor een mannen t zijn. Hoe netjes je t ook brengt bij sommige mensen word je dan totaal uitgescholden of erger. Lijkt me geen veilige situatie met een kind.
Natuurlijk kan je je kind wel uitleggen dat het niet oke is
Ja wat @Soy.peor zegt. Hij was alleen met zijn zoontje en de groep was 10-15 man. Hij wilde geen ruzie.
Kun je nagaan wat voor groep dat is als zelfs een volwassen man er niets van durft te zeggen.
Oke ik wil ff terug komen op maschas tiktok. Gregor doet t goed. Mascha⊠is mascha
Nou inderdaaad. Je moeder is bijna niet te herkennen. Ze plaatst vaak oude en recente fotos naast elkaar om aan te tonen hoe ze erop vooruit is gegaan. Ik vind dit net een van haar âervoorâ fotos. De selfie die ze poste in haar stories (geen screenshot van) leek ook al van âervoorâ.
Ik merk alvast op; In mijn ogen is er niets mis met hoe ze eruit zag.
Lekker vals meid.
Oke nou fijn dat ze dâr eigen ervaring heeft gedeeld, echt niemand, en zeker de slachtoffers niet, zit daar op te wachten. Want zij is echt de graadmeter voor dit soort gedrag ofzo?
Zeker zoân zelfde type vrouw die tegen jonge meiden zegt dat je er maar van moet genieten als mannen op straat je aanspreken of naroepen, dan ben je tenminste nog de moeite waard hihaho
âŠvraag om hulp als je âechtâ lastig gevallen wordt. Pfff, zo niet helpend allemaal, als ik dit soort dingen tegen cliĂ«nten zeg (slachtoffers, soms ook dit soort zaken), gaat het echt mis.
Wtf zegt ze allemaal om te janken dit âadviesâ
Dit is in deze context nog altijd mijn favoriet:
Lieve deb met dr advies! Had ik hier maar aan gedacht toen ik een paar weken geleden voor de deur zat en een (blijkbaar) buurman het nodig vond om voor mijn neus met zichzelf te gaan spelen.
Echt woedend word ik hiervan. Want âhet is nooit je schuld MAARâ. Nee. Niks maar. Want ook ik sta mijn mannetje, maar toch is het gebeurd.
Echt fldkjgdlfkjg Debbie. Blijkbaar heb je @vlek dan niet genoeg met je borsten vooruit gelopen?!!! Hoe durf je het te typen als Debbie zijnde.
Bewust geen vraagteken achter mijn laatste zin, het is geen vraag maar een verwijt.
Dit keer is de vlog voor de helft gevuld met her en der zwarte beelden met disclaimers en toelichtingen.
Het geld zal wel op zijn na hun murica huis. Dus maximaal advertentiegeld ophalen. Vlog weer exact 8 minđ
Zag stories met exploding kitten ad was het al een ad in die vlog (niet gezien)