Beutyblogtopic XL #14

Hahahaha die tiktok van massa. Zo slecht

10 likes

Hierdoor deel ik geheimen en problemen met dus echt niemand.

5 likes

En dat terwijl een collega van mij (man) dit besprak vandaag. Dat hij bij een groep stond die echt vrouwonvriendelijke dingen uitkraamden naar vrouwen toe die langsliepen.
Hij was met zijn zoontje en durfde er niets van te zeggen. Maar daarmee ook alle anderen die om die groep heen stond
 beetje jammer

4 likes

Hét moment om er iets van te zeggen is toch juist als je zoontje er naast staat :weary:

15 likes

Ligt eraan wat voor een mannen t zijn. Hoe netjes je t ook brengt bij sommige mensen word je dan totaal uitgescholden of erger. Lijkt me geen veilige situatie met een kind.
Natuurlijk kan je je kind wel uitleggen dat het niet oke is

45 likes

Ja wat @Soy.peor zegt. Hij was alleen met zijn zoontje en de groep was 10-15 man. Hij wilde geen ruzie.
Kun je nagaan wat voor groep dat is als zelfs een volwassen man er niets van durft te zeggen.

22 likes

Oke ik wil ff terug komen op maschas tiktok. Gregor doet t goed. Mascha
 is mascha

5 likes

Nou inderdaaad. Je moeder is bijna niet te herkennen. Ze plaatst vaak oude en recente fotos naast elkaar om aan te tonen hoe ze erop vooruit is gegaan. Ik vind dit net een van haar ‘ervoor’ fotos. De selfie die ze poste in haar stories (geen screenshot van) leek ook al van ‘ervoor’.
Ik merk alvast op; In mijn ogen is er niets mis met hoe ze eruit zag.

3 likes

Lekker vals meid.

11 likes

Oke nou fijn dat ze d’r eigen ervaring heeft gedeeld, echt niemand, en zeker de slachtoffers niet, zit daar op te wachten. Want zij is echt de graadmeter voor dit soort gedrag ofzo?

7 likes

Zeker zo’n zelfde type vrouw die tegen jonge meiden zegt dat je er maar van moet genieten als mannen op straat je aanspreken of naroepen, dan ben je tenminste nog de moeite waard hihaho

9 likes

vraag om hulp als je “echt” lastig gevallen wordt.:exploding_head: Pfff, zo niet helpend allemaal, als ik dit soort dingen tegen cliĂ«nten zeg (slachtoffers, soms ook dit soort zaken), gaat het echt mis.

4 likes

Wtf zegt ze allemaal :sob: om te janken dit ‘advies’

6 likes

Dit is in deze context nog altijd mijn favoriet:

afbeelding

109 likes

Lieve deb met dr advies! Had ik hier maar aan gedacht toen ik een paar weken geleden voor de deur zat en een (blijkbaar) buurman het nodig vond om voor mijn neus met zichzelf te gaan spelen.

Echt woedend word ik hiervan. Want “het is nooit je schuld MAAR”. Nee. Niks maar. Want ook ik sta mijn mannetje, maar toch is het gebeurd.

19 likes

Echt fldkjgdlfkjg Debbie. Blijkbaar heb je @vlek dan niet genoeg met je borsten vooruit gelopen?!!! Hoe durf je het te typen als Debbie zijnde.

3 likes

Bewust geen vraagteken achter mijn laatste zin, het is geen vraag maar een verwijt.

2 likes

Dit keer is de vlog voor de helft gevuld met her en der zwarte beelden met disclaimers en toelichtingen.

6 likes

Het geld zal wel op zijn na hun murica huis. Dus maximaal advertentiegeld ophalen. Vlog weer exact 8 min😂

7 likes

Zag stories met exploding kitten ad was het al een ad in die vlog (niet gezien)

3 likes