Ik ben na jaaaaaren ook gestopt met kijken. Vind er echt geen reet meer aan.
Same, ook sinds de Amerika vlogs gestopt, terwijl ik echt al trouw elke ochtend keek sinds ze begon met vloggen
Dit topic is ook niet meer zo populair als vroeger dus volgens mij zijn veel mensen hier al afgehaakt.
Kijk jij Vlogloss?
- Ja dagelijks
- Ja wekelijks
- Ja af en toe als ik niks beters te doen heb
- Gewoon nee
- Ik kijk nog liever 8 minuten naar een zwart scherm dan dat ik Vlogloss op zet
0 stemmers
Ik ben toen veel minder gaan kijken toen Mila nog volop in beeld kwam. Toen voelde het net alsof ik stiekem mee zat te kijken naar homevideoâs. Ik had alleen gehoopt dat de vakantievlogs nog leuk zouden zijn. Maar ook die zijn inmiddels oersaai. Dus ik kijk ook al een paar maanden alleen afentoe als ze hier heel erg besproken wordt.
Elke dag dus
Ik heb haar gevolgd vanaf dat ze nog thuis woonde, maar nu sinds een half jaar niet meer. Echt geen reet meer aan. Merkte dat ik nog keek uit gewoonte en in de hoop dat dat gevoel van vroeger nog terugkwam maar het was telkens vooral frustratie en teleurstelling.
Als achtergrondgeluid terwijl ik me aan het opmaken ben
Ben na jaren trouw iedere dag kijken ook gestopt halverwege de Amerikavlogs. Oprecht jammer. Nog wel eens zoân week log geprobeerd maar toe zag je pas goed hoe leeg het eigenlijk was. Opstaan hallo dit ga ik doen, niks laten zien en dan af en toe wat eten, Milaâs haar en we gaan weer slapen.
Ik snap niet waarom mensen pas gestopt zijn na de amerika vlogs. Alsof t daarvoor wel goeie kwaliteit was haha.
Ik ben ergens tijdens de bunkervlogs gestopt en heb ook nooit meer een hele vlog gekeken.
Maar blijf wel braaf dit topic meelezen
Ik merk al een tijd dat hier over beautygloss lezen me geeneens nieuwsgierig meer maakt⊠nooit een fervente vlogkijker geweest maar vroeger wilde ik het nog wel eens met eigen ogen zien.
Als je Mascha een geheim vertelt, vertelt ze hem ook aan Gregor.
Ja is op dit moment een tiktok trent
Ik weet door deze foto al dat ze dat dansje of beat doen.
Ik moest echt goed kijken of dat inderdaad Debbie was. Wat ziet die er anders uit zo op beeld. En haar stories, daarna gaat ze nog even tips geven dat je âzelfverzekerdâ moet lopen en dan minder kans hebt om lastig gevallen te wordenâŠ
âHet is nooit je schuld dat zoiets gebeurd, maar met watkleine aanpassingen verklein je de kans misschien wel da tje je vervelend voeltâ. dat je het zo uit je strot krijgt.
âNot all menâ. Pffff hou toch eens op vrouw. In plaats van de signalen en situaties van die vrouwen serieus te nemen moet zij het weer opnemen voor de mannen. Ja die komen echt wat te kort.