Beutyblogtopic XL #14

Dat denk ik niet, of wel? Was gregor altijd thuis, geen idee…

7 likes

Maar echt oprecht zo jaloers op haar leven!
Zoveel geld, zo op het zicht weinig werken echt mijn droomleven.

10 likes

Wat een onzin. Dus alle ouders die thuis zijn met hun kind(eren) doen de hele dag geen hol? Boodschappen, schoonmaken, de was, eten koken, shoppen, wandelen, leuke dingen doen enz. Kan allemaal prima met een kind erbij hoor.

14 likes

Vraag me af hoe ze de dagen gaan doorbrengen als Mila straks naar school gaat.

2 likes

Ik vind dat juist wel een hele rare conclusie. Want hoe doen andere ouders dat dan?

Die hebben een ontploft huis :raising_hand_woman:
Ik kan eerlijk gezegd ook weinig hoor als mijn bijna 2 jarige thuis is.

7 likes

Voor de ouders die nergens aan toekomen met een kleine thuis: lees het boek Hunt, Gather, Parent eens. :grin:

7 likes

Een klein kind slaapt toch ook gewoon nog overdag, dan heb je echt wel een paar uurtjes voor jezelf hoor. Wat overdreven weer.

2 likes

Daar kun je je nog lelijk in vergissen.

30 likes

Nou ik denk dat ik er zelf ook wel enige ervaring mee heb…
Maar we hebben het over Massa en haar kind slaapt 2/2.5 uur per dag. Zegt ze zelf laatst in de vlog. Wat je vervolgens doet in die tijd is een tweede

5 likes

Hehehehe die was te verwachten. :rofl:

4 likes

Ohh dit zat ik t zoeken maar kon t niet vinden zo gauw! Wist dat t ergens moest staan maar geen idee meer waar of hoe het precies heette :grin:

Jammer dat niet alle afbeeldingen meer te zien zijn

6 likes

Ik lig ziek in bed en ik ben aan het genieten van al het oude drama. Dank hiervoor!

7 likes

Wat heerlijk om terug te lezen. De tijd dat MissLipgloss (wat een heerlijke naam toch, en wat een prachtige variaties waren hierop te maken…) nog plogs had! (nee, dit is geen spelfout)

8 likes

Haha ik heb er 2 rondlopen van bijna 2 jaar. En ja, het huis is niet spik en span maar het is niet dat ik nergens aan toe kom.

5 likes

Ik vond het wereldvreemder dat ze gister vertelde dat M. helemaal begreep wat voor tatoeage ze hebben laten

7 likes

Really…

10 likes

Het is toch ook best wereldvreemd dat ze dit besef pas na 2 jaar heeft??

7 likes

Wel echt goals: sushi eten met je 2-jarige dochter! Wil ik ook later! 🥹

11 likes

Helemaal aan het einde van de vlog zegt Mascha dat ze zichzelf er bijna nooit goed uit vindt zien, alleen een klein moment op de dag als ze net haar make up gedaan heeft. Dat vond ik echt zielig om te horen en zo onterecht ook.

Misschien naïef van mij, maar had eigenlijk niet verwacht dat mensen die zichzelf dagelijks/vaak filmen dus ook zo over zichzelf kunnen denken. Of misschien komt het wel juist daardoor?

7 likes