Dat laatste is wel interessant
Als ik veel heb gevideobeld vind ik mezelf ook echt meevallen als ik daarna op de foto wordt gezet zeg maar
Als je jezelf filmt pak je toch vaak een ongunstige hoek denk ik
Ja, als je jezelf dagelijks filmt en iedere dag met je eigen hoofd bezig moet zijn tijdens het editen wordt je natuurlijk wel flink met je neus op de feiten gedrukt. Anderzijds lijkt me wel dat je een zekere mate van zelfvertrouwen moet hebben om überhaupt dit soort werk te gaan doen.
Kijk vooral ook bij de letter M. Het live meemaken van de tijd waarin Master of the Dots actief was is voor mij een onbetaalbare herinnering. Get a gripā¦
Lees even terug wat je zelf schrijft. Je dacht dat ze mega zeker was over haar uiterlijk, behalve haar figuur. Figuur is ook uiterlijk.
Jaloerso op Milas sneaker collectie (laat Gregor in stories zien)
Dit is fantastisch
Waar ze binnen no time uitgroeit en er dan niks meer aan heeft⦠cries in poor
Ze gaan die schoenen die ze per paar 2 keer gedragen heeft natuurlijk met flinke inflatie doorverkopen. Greg is nu inmiddels fulltime Shoefluencerā¦
BG video van vandaag:
- Cricut
- Iets met/over Mila
- Een nieuw systeem + opruimen
- Mukbang
- Murica
- Planner invullen
0 stemmers
Wie doet een gok
Iets met het armbandje dat ze met Mila gemaakt heeft
Ik begin de ochtendjassen bijna te missenā¦
Ik heb het gekeken, maar ik ben het weer vergeten
Volgens de titel iets over haar Applewatch ofzo?
Wat staat er op mijn Apple Watch, inderdaad.
Who gives a fuuuuuukš
Ik had het over de vlog. Die applewatch ga ik geeneens proberen
ah de titel van de vlog is weer een pareltje vandaag: onze tiktok video gaat viraal leuk
hahahaha ik vind dit wel echt veel beter dan al die schreeuwerige titels. je kan veel zeggen over mascha maar clickbaiten doet ze nooit
Haha Mascha heeft weer een classic spon story over een wimperserum. Ze vertelt dat ze hem gaat gebruiken ādus houd mijn wimpers in de gaten om verschil te zienā. Bij andere producten was het ook vaak ākijk mijn vlogs om te zien wat ik ervan vindā. Lekker low effort weer.
Dit deed ze toch ook met shoplogs. Als je dan wou zien hoe t stond moest je maar naar de vlogs kijken.
Ohh de video van The Wedding staat online!
Ik kan niet wachten!
Eerst de kinderen naar bedā¦