Je kan je ook concentreren op wat er gezegd wordt, ipv op de manier waarop.
Volgens mij doet Mascha nog wel Weight watchers, ik was laatst nog op de website en kreeg een pop up van haar voor korting.
Ze werkt toch alleen nog maar met jaardeals, dus logisch dat die pop-up nog komt ongeacht of ze het nog doet of niet
En sowieso zegt Mascha toch op dit commentaar dat ze inderdaad thuis zich houden aan het WW dieet maar bv op reis het allemaal iets meer loslaten en dan thuis er terug meer op letten?
Dus ik vind het net tonen dat je zelf met WW ook af en toe je eens mag volproppen met suikers
Ik zie het probleem dus niet ( de tegenstrijdigheid van ww volgen en zich af en toe eens volproppen of minder gezond eten)
Snap sowieso echt niks van deze hele tekst hahaha
Squigly tafel… ik heb daar zulke rare gedachten bij.
Nee dan moet je dood.
Maar wat een onzin om dit eruit te plukken, @Soy.peor zegt letterlijk in de post erboven dat Mascha een prachtig lichaam heeft en daar valt niemand over. Je maakt de discussie dood met dit soort opmerkingen.
OH wat een kut comment dan
Ik snap echt niet waarom er uren lang door moet worden gepraat over een opmerking in een discussie waar iemand waarschijnlijk gewoon niet zo goed over had nagedacht. Boeiend. Het is nu toch duidelijk.
Dit ziet er nog wel goed uit (als het je stijl is natuurlijk). Toen ze zei dat ze gewoon twee ronde tafels tegen elkaar ging schuiven kreeg ik even Martien Meiland vibes:
Hahaha wat is dittt
Dat huis wordt echt een bonte kermis
Als je een tafel 1 mm verschuift valt die fruitmand op de grond.
Ja volgens mij heeft ie ze uiteindelijk ook alle vier op een rijtje aan elkaar geschoven neergezet. Maar van die opstelling kon ik even geen foto vinden.
Zo, maar echt. al die kleuren en lampjes. gelukkig vinden ze het zelf het mooiste huis ooit en vond de makelaar het ook bijna ‘te mooi’…
Haha die happen eruit. Lekker skwurlie.
Maar te mooi voor de verhuur blijkbaar! Ik zou ook bang zijn dat alles gesloopt wordt… Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken wel…
Snap echt niet dat je zo intens veel geld hebt en een eettafel koopt bestaande uit twee tafels tegen elkaar met een houten plank en wat inhammen erin.
Over smaak valt niet te twisten… ofzo