Ik denk dat het heel veel geld kost maar zij kan dat wel hebben natuurlijk.
Ja vandaar dat ik voor mijn 3e iets minder mijn best zal doen ![]()

Het bed heeft wel klik klak vibes haha (dit is Mascha’s slaapkamer in Amerika).
Het is heftig maar ergens ook best cute, het klopt wel allemaal of zo.
Dit lijkt een beetje op die motel kamers van dat motel make over programma op netflix.
Dit is echt extreme make-over waarbij je zegt dat je van pastel houdt en naderhand lijkt het alsof er een eenhoorn in je huis gekotst heeft
Vind alle dingen op zich leuk, behalve die roze pluim, maar niks echt bij elkaar passen. Ga de foto wel opslaan want echt leuk die muur zo.
En leuk om de tweede kussens op het bed dezelfde kleur als het hoeslaken te doen. Kan heel rustig staan als je een andere kleurcombi maakt.
Ik vind het echt 1000 stijlen door elkaar en voor mij echt weer een klassieke net niet mascha orginal
De assymetrie van die kleurvakken en schilderijtjes storen me heel erg. ![]()
Mijn 10 jarige ik zou hier echt helemaal wild van worden
Wat dacht je van de opblaasstoel en een lavalamp
Ik vind dat ze de hele Fran’s Fine’s moeder die naar Boca wil verhuizen vibe wel nailen eerlijk gezegd. Of ze het ook zo bedoelen is de vraag, maar ik vind t wel een sfeertje.
Unpopular opinion maar ik vind het echt geweldig gedaan! Zou er niet iedere dag van mijn leven in willen wonen, maar voor zo’n vakantiehuis perfect. Happy vakantie vibes. Zeker aangezien ik de meeste Amerikaanse huizen echt afschuwelijk vind. Of nog erger: dat doodsaaie greige dat we hier in Europa overal hebben nu
dat huis van Romee Strijd is mijn nachtmerrie.
Ik wil echt zo graag een lavalamp maar dan een mooie, mooie vorm en mooie kleuren, maken ze dit nog ergens
- Wonen in Maschas hysterische vakantiehuis
- Wonen in de bunker van Romee Strijd
0 stemmers
Oh zo een had ik in mijn studentenkamer, vond ik echt zo stylish toen. Samen met mijn rode glittermuur ![]()
Zouden ze ook plastic om de meubels doen dan
Ik vind het ook echt wel leuk!
In vergelijking met hun slaapkamer in Amsterdam had ik dit zeker niet verwacht.