Beutyblogtopic XL #14

Dat is heel leuk. Ik ben ooit in de thanksgiving/kerstperiode geweest. Echt gigantisch wat je allemaal kan kopen. Kalkoenen zo groot dat ik mij afvraag hoe dat in de oven moet passen. Maar ook hammen van een varken op steroïden of aardappelen formaat bowlingbal. Appels met een waslaagje want dat glimt zo mooi… En bij elke afrit minstens 3 fastfoodketens maar 6 kan ook.

9 likes

Oh ik zou helemaal gek worden en niet weten waar ik moest kijken.

9 likes

Ik denk dat Mascha haar dochter een jeugd wilt geven die zij niet heeft gehad. Ik weet nog dat ik als kind ook in een Amerikaans huis wilde wonen, met een eigen grote girly kamer, met vrienden naar de mall en naar Disney gaan. Als mascha ervoor gaat kiezen om 50/50 in Amerika en Nederland te wonen dan ben ik nu al heel jaloers op haar kind.

Overigens is dat reizen in Economy waarschijnlijk gewoon omdat Business Class kaarten evenveel kosten als alle Economy tickets van het personeel die haar huis gaat verbouwen.

2 likes

Die crocs van Mas zijn toch geen porem, of ben ik nu heel erg een millenial die niks meer van fasjun snapt?

17 likes

Greg draagt ze ook elke dag nu. Ook met extra charms op zijn crocs. Ik snap deze trend echt niet 🫣

Wel des mikmaks deze:

Uglycore is het helemaal blijkbaar. Beter dan normcore. (Heb ook even gegoogled hoor)
“Het dragen van ‘lelijke’ schoenen is een echte ‘confidence move’. Jij communiceert als het ware dat jij zó edgy bent, dat je conventioneel lelijke items kunt dragen en het er toch goed uitziet.”

20 likes

Ik heb hier een hekel aan, want doorgaans is het zo dat wanneer “lelijke” mensen precies hetzelfde doen het er ineens niet meer uitziet.

19 likes

Haha ik kan me helemaal in dat uglycore vinden, al had ik nog nooit van die term gehoord :joy: Ik draag vaak crocs (gewoon bij mijn normale outfits) en ik voel me er goed in. Ik had ze in eerste instantie als huisschoenen gekocht maar ik ben inmiddels echt fan geworden. Vroeger zou ik dit trouwens nooit hebben gedragen.

8 likes

Zoomers hebben die gedrochten terug gebracht en ze zijn weer helemaal hot.

4 likes

ik ook! :joy:. Ik vond ze bij kinderen ook altijd echt afschuwelijk maar inmiddels heeft mijn dochtertje ze ook met lelijke peppa charms. Echt helemaal fantastisch :joy:.

7 likes

Geweldig, Peppa charms :cry: Bij kinderen vond ik ze eigenlijk altijd al wel leuk en praktisch.

7 likes

Ik snap niks van deze comment? Wie is ww :sob:

2 likes

Weight watchers

4 likes

Alsof in Amerika wonen, en vooral Florida of all places, een droom is🤔

Florida is het afvoerputje van Amerika.

14 likes

But…Disney

:crazy_face:

4 likes

Ja, maar ik ben liever in een staat waar abortus legaal is.

12 likes

Didney!!

8 likes

Ja maar het is nu al best wel lang geleden en toch ook best duidelijk dat ze dat toen voor t geld deed. Om dan nu nog steeds dat aan te halen vind ik stom.
Ik vind soieso dat hele " Jij deed toch een dieet" zo toxic. Mascha heeft ook gewoon een prima prachtig lichaam. Om dan de hele tijd te blijven zeiken over dat dieet vind ik ook een verkeerde boodschap voor meiden die ook zon lichaam hebben als mascha.

Ik zie nu je edit. Waarom zou je er maanden later nog wat van willen zeggen. En zo op haar eet pratroon letten omdat ze een keer een dieet programma heeft gepromoot. Toen vond ik dat ook heel stom dat ze het deed omdat zoiets promoten gewoon not done is. Maar ze is er nu toch niet meer mee bezig. Om dan nu nog te blijven zeggen “Jeetje ze eet allemaal ongezonde dingen/ ze eet veel” vind ik een beetje gek. Laat haar lekker vreten.

13 likes

Squiggly?:face_with_monocle:

29 likes

Ik gok een blad met een golvende beweging. Maar zeker weet ik het niet

Dus zoiets

4 likes

Waar het vandaan komt snap ik. Maar ik vind het gewoon stom dat mensen daar nu nog zo mee bezig zijn. Het had haar idd gesierd als ze er een goed bericht over had gepost. Maar lets be honest als ze geen ww had gedaan en alleen had gezegd " ik wil even wat gezonder doen" en dan dat nu dus niet doet dan hadden mensen er ook wat over gezegd. Zit gewoon in onze fatfobische maatschappij om iemand erop te pakken als ze van hun dieet zijn afgestapt.

6 likes