Nog steeds van de invisalign zegt ze steeds in vlogs
Ah ok. Ik volg haar niet meer maar spiek af en toe even op Insta en ze lijkt steeds zo anders.
Ze heeft gewoon mooie tanden van haarzelf.
Foefquiz om te mogen huren
Wie was de eerste beutyblogger?
- Mascha
- Cynthia
- Sanneke
0 stemmers
Stel, Gregor heeft een roze trui met een blauwe kraag aan en een zwarte broek, welke kleur zijn dan zijn veters?
- Roze
- Blauw
- Zwart
0 stemmers
Matchy matchy!
Hahahaha geweldig die tweede vraag en het overweldigende aantal stemmers voor blauw
Wij zijn sowieso de vrienden van Mascha die het huis mogen huren, wij kennen ze echt
Ja, zet een stel 14 jarige pubers in een vakantiehuis. Ben benieuwd hoe het er dan een week later uitziet.
Voor de gemiddelde volger wel, maar er zijn wel zat Nederlanders die een vakantie a 10.000 euro kunnen ophoesten.
In een leven zonder kind en hond hoesten we ook 10.000 euro op voor reisjes naar Murica… daar spaarden we voor. Ben er 5x geweest en Florida is leuk maar qua natuur gaat mijn voorkeur uit naar het westen.
Ik denk dat er veel ‘bevriende’ vloggers in gaan zitten en over 2jaar verkopen ze het.
Ik heb dit even gemist, dus ze hebben hun eigen interieur architecten meegenomen om hun huis op te knappen?
Ja klopt, ze hebben ze laten overvliegen.
Of klungel proof zoals ons Petertje dat noemt
Eerlijk, Amerikanen hebben ook echt een fucking wansmaak in meubilair als je naar de inrichting van de huizen keek die Mas en Greg hebben bekeken. En ook bij andere Amerikaanse huizenprogramma’s hebben ze altijd van die lelijke lompe meubels.
Allemaal zo heel tacky. Ik denk dat het wel verstandig is om Europese ontwerpers in te huren eigenlijk, hier zijn we toch echt meer stylish (loooool als Nederlander, maar toch)
Ik heb de indruk dat heel die Japandi-pastel vibes ook wel in Amerika heel populair zijn geworden. Als ik een aantal instagram accounts en vloggers etc zie. Dus niet alleen als je heel veel geld hebt te besteden maar ook de average Joe en Joan (Jane?) zeg maar
Alleen valt hun smaak niet onder Japandi stijl, eerder Anime on crack.
Haha idd
Ik probeerde niet hun stijl tr beschrijven maar dat de “Europese verfijnde aesthetic” ook wel in Amerika inmiddels is overgenomen als ik bepaalde filmpjes zie. En niet alleen maar massief lelijke grote meubels etc
Ik denk dat het, net zoals met roken, vooral de gewoonte is waarvan je echt moet afkicken. Mijn vader drinkt al 20 jaar een glas wijn bij het avondeten en hij moet nu minderen ivm zijn gezondheid. Hij drinkt verder nooit wijn, ook niet in andere situaties dan bij het avondeten, en hij heeft er dus echt moeite mee om die gewoonte los te laten.
Ik heb mijn reactie verwijderd want ik vond het toch een beetje dom speculeren, maar dat kan ik wel begrijpen. Dan gaat het meer om het idee.
Cynthia is sowieso een redelijk alles of niets type. Als die weer een nieuwe hobby/ding heeft gaat ze gelijk all in en ik heb het idee dat het niet drinken nu het nieuwe ding is. Niets mis met volledig stoppen met drinken natuurlijk, maar er moet uiteraard meteen wel weer van alles over gelezen, bijgehouden, geschreven etc. worden.
Vind het zelf ook lastig voor te stellen dat je van 4/5 glazen per week zulke heftige nadelige effecten ervaart (dingen niet doen vanwege katers etc.) maar als ze er echt zoveel last van had is het natuurlijk goed dat ze stopt.
Edit: Dit was een reactie op @Luzarl maar zie nu dat die post is verwijderd, deze post lijkt nu een beetje uit de lucht te komen vallen haha.