Beutyblogtopic XL #14

Ja kan me goed voorstellen dat dat lastig is als het zo’n gewoonte is waar je van geniet! Aan de ene kant denk ik als ik Cynthia haar posts zie dat ze zo’n zin heeft in een advocaatje van joh neem dat advocaatje dan lekker, zo af en toe een glas alcohol kan echt niet zoveel kwaad. Aan de andere kant is het soms ook makkelijker om gewoon helemaal geen alcohol meer te drinken omdat het voor sommige mensen zodra je af en toe een glas drinkt het weer zo’n glijdende schaal wordt waarbij er dan op een gegeven moment toch steeds vaker een excuus is en je uiteindelijk toch weer aan die 4/5 glazen per week zit waar je juist vanaf wilde.

5 likes

Nou ja, ze dronk niet echt het bier uit de aanbieding. Vaak champagne of andere speciale wijnen, vaak ook in een restaurant dus met een meerprijs. Dat tikt wel aan.

Edit: ik zie nu (had de post nog niet gezien) dat ze zelf ook precies dit zegt.

12 likes

Is op zich ook een deel van haar werk, elementen uit haar leven die ze wil delen (uitgebreid) delen.

4 likes

Ik zie mensen dit vaak zeggen alsof het iets negatiefs is. Maar dat snap ik eigenlijk nooit. Lijkt me alleen maar chill als je zo bent.

11 likes

Ligt eraan hoe extreem het is

8 likes

Je zou maar een structuur junkie zijn en alles wat je doet moeten bijhouden en opschrijven. Lijkt me zwaar vermoeiend.

8 likes

Ik denk dat het heel veel geld kost maar zij kan dat wel hebben natuurlijk.

4 likes

Ja vandaar dat ik voor mijn 3e iets minder mijn best zal doen :woman_shrugging:t2:

68 likes

Mascha Feoktistova shared a post on Instagram: "I present to you: onze slaapkamer in Amerika 🇺🇸💖🫶🏻😭". Follow their account to see 4200 posts.

Het bed heeft wel klik klak vibes haha (dit is Mascha’s slaapkamer in Amerika).

41 likes

Het is heftig maar ergens ook best cute, het klopt wel allemaal of zo.

24 likes

Dit lijkt een beetje op die motel kamers van dat motel make over programma op netflix.

8 likes

Dit is echt extreme make-over waarbij je zegt dat je van pastel houdt en naderhand lijkt het alsof er een eenhoorn in je huis gekotst heeft

52 likes

Vind alle dingen op zich leuk, behalve die roze pluim, maar niks echt bij elkaar passen. Ga de foto wel opslaan want echt leuk die muur zo.
En leuk om de tweede kussens op het bed dezelfde kleur als het hoeslaken te doen. Kan heel rustig staan als je een andere kleurcombi maakt.

11 likes

Ik vind het echt 1000 stijlen door elkaar en voor mij echt weer een klassieke net niet mascha orginal

35 likes

De assymetrie van die kleurvakken en schilderijtjes storen me heel erg. :grimacing:

5 likes

Mijn 10 jarige ik zou hier echt helemaal wild van worden

15 likes

Alleen deze ontbreekt nog:

24 likes

Wat dacht je van de opblaasstoel en een lavalamp

9 likes

38 likes

Ik vind dat ze de hele Fran’s Fine’s moeder die naar Boca wil verhuizen vibe wel nailen eerlijk gezegd. Of ze het ook zo bedoelen is de vraag, maar ik vind t wel een sfeertje.

19 likes