Het is toch ook jammer voor een kind dat ze net slaapt in de kerstgrot? Gewoon een constatering. Hij bedoelde vast niet maak haar wakker!!! Nuuuu!!!
Maar iemand die Mascha niet herkent is meteen een tokkie. Dat denk ik.
Het is toch ook jammer voor een kind dat ze net slaapt in de kerstgrot? Gewoon een constatering. Hij bedoelde vast niet maak haar wakker!!! Nuuuu!!!
Maar iemand die Mascha niet herkent is meteen een tokkie. Dat denk ik.
Jij zou zeker zeggen: doei Milatje
Geef dat kind stemrecht.
Zij is 2 toch? Ik weet niet maar dan doe je toch dutjes tussendoor? Sowieso zal ze zich het later niet eens herinneren, dus waar bemoeit die persoon zich mee met zn small talk.
Eigenlijk zou ik ook hou je bek denken (zeggen weet ik niet)
Ik denk überhaupt bij bijna elke vorm van small talk hou je bek, maar het niet constant hardop zeggen is wel zoān beetje de kern van beschaving.
Ik denk dat wat zij beschrijven als tokkie schreeuwen gewoon een half dove Limburgse man op leeftijd is die grapjes wil maken. Mijn opa zou zoiets wel kunnen zeggen. Ik denk dan ook wel eens je hoeft niet tegen iedereen te praten joh, maar lijkt me dat dat gewoo goed en grappig bedoeld was van de persoon in kwestie. Je kunt of in gesprek gaan of gewoon een lachje en een knikje en loop weer door. Jeetje, je maakt je leven er ook niet leuker op als je al boos en chagarijnig van zoiets wordt.
Milala hahahha
Bij mijn dochter ging rond 2,5 het slaapje er af. Het was jengelen om dat ze moest slapen maar ook jengelen als ze niet geslapen had. Best lastig in te schatten wat ze dan willen en nodig hebben. Meestal sliep ze alleen nog op de dagen dat ze naar de peuterspeelzaal was geweest.
Life of Yvonne vindt er ook wat vanš
-verwijderd door moderator-
Ik kreeg even error in mijn kop hiervan
Gemene font: serif (met pootjes snap ik ook nog)
Gen-z font: is sans serif
Sowieso snap ik niet waarom we naar pubers moeten luisteren voor stijladvies.
Hahaha ik heb echt nog nooit zoiets belachelijks gelezen.
Wat is comic sans dan volgens gen z?
Onironisch geweldig, gok ik
Haha wauw rtlnieuws, that escalated
Zoals ik het begrijp uit je printscreen is het juist andersom: serif is het gen-z font en sans serif is wat millennials voornamelijk gebruiken. Comic sans is waarschijnlijk het boomer font.
Je hebt gelijk. De error bleef blijkbaar
Ik snap wel dat gen Zāers dat bovenste lelijk en een beetje boomer vinden want dat vind ik zelf ook haha, maar āgemeenā?
Nou ze heeft het uitgelegd.
Times New Roman is nu hip
Sans Serif fonts (dus lettertypes zonder pootjes) zijn āgemeenā
En Gen-zāers lopen voorop de trends, dus daarom moeten we naar ze luisteren š«
Mijn scriptie is in een hippe font geschreven.
Is ze dit niet gewoon zwaar aan het overthinken nadat mensen haar gisteren niet zo aardig vonden?
Haha ik vind Times New Roman juist mega ouderwets, daar moesten wij () toch altijd al onze verslagen in tikken?