Beutyblogtopic XL #14

Misschien moet ze het dan niet in de vlog doen :upside_down_face:

10 likes

Hoe schreeuw je zoiets ook op zn tokkies

" Hey moet je eens luisteren!! Zo krijgt dat kind helemaal niks mee he als t alleen maar loopt te slapen
 lui varken!!"

96 likes

Hah, als die man dat echt zo op zijn tokkies schreeuwde had Gregor denk ik wel een tik op zijn tandjes gekregen als hij zo agressief had gereageerd. 0/10, slecht verhaal, don’t believe it.

50 likes

Lol wat een stoere praatjes hier

9 likes

Wat dan?

5 likes

Lief = Lief

Dat zeggen ze toch altijd?

27 likes

Ja dat was Mila wijsheid

13 likes

Maar als ze slaapt is het dus Hou je bek

62 likes

Opzich kan ik daar wel inkomen

8 likes

Het is bij hun wel een dunne lijn tussen “oooh iedereen is zoooo dol op Mila, iedereen is de hele tijd met haar bezig, zo cuuuuuuute, komen gewoon mensen naar haar toe want zo lief” en iets zeggen dat kennelijk direct het verkeerde keelgat inschiet en uitgescholden worden.

Wees dan consequent kut of on-kut tegen vreemden.

22 likes

Haha oh ja, helemaal gelijk in. Bedoel slechts het ‘fuck-off ik slaap’ gedeelte. Dan moet je ook ff niet tegen mij praten :smiling_face_with_tear:

5 likes

Wat voor type ben jij?

• Hou je bek (tokkie style)
  • Lief = lief

0 stemmers

6 likes

Ben ik de enige die niet gelooft dat Mila lief is lief zei met de betekenis die Mascha eraan geeft?? Ze doet net alsof Mila Malala is

64 likes

Voordat Mila geboren was fungeerde kat Siem als dokter, dus ik denk dat we deze uitspraak met een vergelijkbaar korreltje zout mogen nemen.

47 likes

Sommige kinderen zijn op hun 2e al een volledig gevormd individu met een mening, ervaring en wijsheid. Vooral als de ouders de Foefs zijn, dat kan gewoon niet anders dan briljant zijn allemaal.

13 likes

Vind het juist wel weer heel erg in lijn.
Zo overdreven en inconsequent, its how they roll

7 likes

Ze voelen zich kennelijk erg aangesproken of geraakt door deze opmerking, zegt meer over hun dan over de persoon die dit zei. Gevoelig puntje blijkbaar :crazy_face:

6 likes

Het is toch ook jammer voor een kind dat ze net slaapt in de kerstgrot? Gewoon een constatering. Hij bedoelde vast niet maak haar wakker!!! Nuuuu!!!

Maar iemand die Mascha niet herkent is meteen een tokkie. Dat denk ik.

8 likes

Jij zou zeker zeggen: doei Milatje

9 likes

Geef dat kind stemrecht. :sunglasses:

8 likes