Toen ik erachter kwam (hij wist niet dat ik het wist) dat hij prnsites had bezocht met het genre petite teens schrok ik heel erg. Maar pas nu besef ik mij hoe fout het was dat hij hier naar zocht. Ik zelf was die tijd 21 jaar en vond het smerig, maar ik besef nu 9 jaar later hoe fout het is dat hij keek naar ‘adult’ actrice, die zich voor deden als jonge tieners. Kleine vrouwen, weinig tot geen rondingen en kinderachtige kleding. En grote kans dat die meiden ook nog net 18 jaar waren. Moet ook denken aan de docu Hot girls wanted op Netflix. Gaat ook over jonge en vaak kwestbare meiden die de prno ingaan.
En nu ik er zo over nadenkt wordt in veel foute p*rn de vrouw afgebeeld als een jong naief meisje, met staartjes en te kleine kleding.
Toen met die ex was ook trouwens in de tijd van “the fapping”. Toen lekte er intieme foto’s van beroemdheden. Ik vond dat zo wagelijk. En hij deed daar aan mij. Hij heeft net als zoveel andere mannen die foto’s, die privé waren, gebruikt voor eigen genot
Echt wagelijk. En wederom weer mannen die over grenzen gaan voor eigen genot. Privé beelden kijken of kijken naar prno waar de vrouw een jonge tiener speelt. Het is voor een deel van de mannen gewoon normaal en zij zien daar dus niks verkeerds in. En volgen nu ‘teen models’ op insta zonder te denken dat het fucked up.
Einde rant (alhoewel deze rant is nooit echt afgelopen)