Beutyblogtopic XL #14

Eerder binnensmonds in Gregors geval…

3 likes

Boulevard heeft er ook een post over op Facebook gezet, ze doen nu gewoon aan damage control voordat ze straks gecanceld worden.

3 likes

Maar eerlijk is eerlijk, ze kunnen nu niet veel meer doen dan zo’n soort reactie/statement plaatsen nu het door zoveel media en juicechannels is opgepikt.

Ik denk zelf ook dat het een aangedikt verhaal is en dat Gregor inderdaad buiten gehoorsafstand dit wat heeft gemompeld in plaats van in die man z’n gezicht te zeggen. Ik geloof ook niet dat die man dit ‘heel tokkie naar hen schreeuwde’, het lijkt me inderdaad gewoon een poging tot small talk was. Prima als je geen zin hebt in smalltalk maar glimlach gewoon een beetje schaapachtig naar zo’n man en loop verder door. Ik begrijp dat mensen overgevoelig kunnen zijn als iemand iets over je kind zegt of zich bemoeit met je opvoeding, maar dit is wel een extreme reactie. Bedoel als iemand nou nog zegt van: ‘Moet je haar niet wakker maken?’ dan snap ik nog dat je denkt van waar bemoei je je mee, maar deze opmerking leek echt zo onschuldig. Denk dat het zelfs aardig bedoeld was naar Mascha en Gregor, ik zou het zelf stiekem ook wel jammer vinden als m’n kind in slaap was gevallen want het is als ouder ook leuk om je kinds reactie te zien.

10 likes

Het was ook een grapje :wink:

2 likes

Gewoon niet meer volgen. Niet per se om deze opmerking maar eerder om de slechte filmskills en de onverschilligheid waarmee ze hun vlogs maken. Als veel mensen dat doen dan komen ze echt wel weer met hun beide beentjes op de grond

8 likes

Dat zou je denken maar de meeste vlogs worden nog maar amper 30k keer bekeken. Alleen de Amerika vlogs zijn wat hoger. Dat is echt een flinke daling t.o.v. een paar jaar geleden maar lijkt haar niks te doen.

12 likes

Wat ik ook verbazingwekkend vind. Want zo nieuwswaardig is het ook weer niet.

16 likes

Ze heeft net een huis in Amerika cash afgerekend en een team laten overvliegen om het in te richten. Denk niet dat ze zich druk hoeft te maken over hoe steady ze filmt.

35 likes

Haha echt hè. Ze heeft ook niet alleen YouTube, maar kan ook bizarre bedragen vragen voor een Instapost of -story met haar volgersaantal. Denk niet dat ze al heel veel merkt op haar bankrekening hoor.

5 likes

Nee is natuurlijk ook zo, het zal ook niet haar grootste inkomstenbron meer zijn.
Maar als je dan zelf ook al aangeeft dat de kwaliteit je niet interesseert en je haalt er financieel weinig voordeel meer uit, snap ik echt niet waarom je er nog mee doorgaat.

6 likes

Een relletje van een dag is toch weer inkomsten voor juicekanalen en opvullen Boulevard, die ook inkomen genereert uit advertenties.

3 likes

Even los van de ondermaatse kwaliteit is het wel zo dat over de hele breedte genomen vlogs en langere videos minder bekeken worden. Niet alleen Mascha lijkt er “last” van te hebben.

De nieuwe generatie gaat veel beter op snelle, korte content op TikTok.
Instant gratification en hup, na 10 seconden door naar het volgende filmpje of het volgende relletje.
Zag daar laatst (ironisch genoeg) een video over.
Heel veel grote creators hebben te maken met sterk dalende kijkers aantallen en scoren bijvoorbeeld veel beter op een platform als TikTok.

Als je als content creator daar niet in mee gaat, en jaar na jaar op je “oude” publiek blijft hangen zoals Mascha doet, dan kom je op een gegeven moment wel in de problemen.

10 likes

Ja, ik vind het eerlijk.
Kan uren kijken naar zelfgeknutselsde “docu’s” over Scientology, ik volg hele rechtzaken via YouTube, hobby video’s, true crime.
Heerlijk.
Vlogs heb ik nooit gekeken. Het interesseert me bijzonder weinig wat mensen met hun leven doen.

Ik denk, maar dat kan uit de lucht gegrepen zijn, dat de meeste 16-jarige gewoon geen zin hebben in oeverloos gewauwel van een gezinnetje, als ze ook binnen tien minuten alle trends op tiktok kunnen binnen krijgen.

17 likes

Ik ook. Moest ff 2x lezen voordat ik begreep wat er stond :joy:

3 likes

Wat een snobjes zijn die fuufs…
Wel opmerkelijk dat krekkor zijn excuus heeft gemaakt voor iets wat zijn vrouw onthulde.
Hebben ze weer wat aandacht gehad als BN’er bij Yvonne.

4 likes

In het Nederlands noemt men lettertypes zonder die pootjes schreefloos, dus serif is een lettertype met schreef. Wellicht interessant om te weten (waarschijnlijk niet).

19 likes

Nee, lief is lief

34 likes

Leif is leif

34 likes

Papadadada

Padapapappap leif

10 likes

Ik denk dat dit niet te maken heeft met de content of met Mascha zelf, maar de verschuiving van social media.

Ik merk zelf dat ik ook minder op YT te vinden ben. TikTok daarentegen…

Dus of dit nu aan de content van haar ligt… nee, dat denk ik niet. Ik denk dat het aan de interesse van het publiek en de alternatieve social media.

Edit, late to the party. Ik zie dat iemand anders soortgelijk heeft gereageerd :face_with_hand_over_mouth:

2 likes