Beutyblogtopic XL #14

Vera staat op de cover van de Cosmopolitan en in haar laatste video vertelt ze hoe dat gegaan is. Ze heeft zichzelf gepitcht en dat vind ik dus zo stoer! Echt trots op haar! Wat is zij gegroeid van meisje met make-up naar influencer op het gebied van bodypositivity.

108 likes

Ik ging echt even stuk om deze comment🤣

De onderste

141 likes

Poeh gelukkig bleek het het lezen waard, wat was dat zeg amai

10 likes

Wat vond jij (van het) lezen van deze (caption)?

10 likes

Genuanceerd en gebalanceerd, wellevend, nou ja superlatieven schieten tekort. Fijn!

10 likes

Dit was het zeker waard. :grimacing::face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Bij deze dacht ik ook meteen…je wist ook niet waar de kerstgrotmeneer mee strugglede toch?

11 likes

Haha ook echt dat ze t nog even persoonlijk maakt door haar naam te noemen

75 likes

Een verslag van de heisa omtrent de ‘kerstgrotmeneer’ verdient inmiddels wel een plekje in het grote beutyblog abc.

20 likes

Ik weet niet of het hier genoemd is maar ik vond het ook opmerkelijk dat ze in een vlog zei dat haar vrienden niet gefilmd willen worden en dat ze daar ook heel voorzichtig mee is. Want ja, het staat toch op het internet en het achtervolgt je wel de rest van je leven en die mensen hebben daar niet om gevraagd.
Hoewel ze M haar gezicht niet meer laat zien, filmt ze haar toch nog vrij veel en deelt ze best nog veel over haar. Beetje tegenstrijdig.

14 likes

Wat geweldig voor Vera zeg, die cover! Echt een superleuke video ook. Ze straalt helemaal.

25 likes

Deze maria is 50+. Ik denk dat Mascha toch gelijk heeft over de gemiddelde leeftijd van haar kijkers.

3 likes

Hebben ze Siem nog eigenlijk?

7 likes

Ja is goed Marija Margarita (hoe mascha eigenlijk heet)

6 likes

Nou, ik heb ook geen behoefte om advies van Gen Z te gaan volgen.

7 likes

True :see_no_evil: maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel een beetje klaaggedrag en ook tegenstrijdig, de dag erna zie je ze gewoon weer naar Artis gaan. Prima, maar als je het dan zooo druk hebt die week, zou ook 1 van hen met Mila kunnen gaan en de ander de was of andere dingen thuis doen? Hoeveel mensen gebruiken het weekend niet voor klusjes waar ze doordeweeks niet aan toekomen. Ze beseffen soms niet hoe enorm bevoorrecht ze al zijn met de dingen die ze kunnen uitbesteden en het beperkte aantal uren dat ze zelf nog hoeven te werken. Appreciate dat wat meer ipv dat gezeur over druk zijn steeds.

28 likes

Het weekend is hard werken met clubjes, huishouden, boodschappen, de bejaarde ouders. Op het werk rust ik uit. Uitstapjes? Geen tijd, geen geld, te ver weg etc.

4 likes

Doe ff normaal :joy:

52 likes

Dat er ook mensen zijn die zoveel bekenden hebben dat je 5 verjaardagen op 1 dag kunt vullen.

Zoals een echte Hollandse tata heb ik een kalender op de wc hangen maar die is best karig gevuld haha, sommige maanden zijn helemaal leeg.

23 likes

Voeg gerust gedurende het jaar meer verjaardagen toe!

52 likes