Beutyblogtopic XL #14

Ik heb een kalender van de plaatselijke Chinees. Maar daar passen geen verjaardagen op.

3 likes

Is Maria de Nederlandse “Karen”?

5 likes

Ik dacht ff dat dit om een advent kalenderging.

6 likes

Ik dacht een verjaardagskalender.
Ik had er eentje gratis van de Chinees hier maar daar kan ik geen verjaardagen op kwijt hoor.

7 likes

Ja ik bedoelde dat ik dacht dat jij een adventskalender van de chinees had bij jou.

5 likes

Wel goed idee.
Stuk kroepoek achter vakje 10
Nasi Rames achter vakje 15
Wat zakjes sambal her en der

37 likes

Dit doet me er aan denken aan dat ik bewust onze ouders niet op de kalender gezet heb en mijn moeder (met pen) “je moeder” en" je vader" er op gezet heeft

22 likes

Het is wachten op een influencer die opstaat tegen al deze planners en kalenders: een planner om je planners voor losse randzaken in 1 boek bij elkaar te plannen om het overzicht te houden.

3 likes

Mascha’s ei uit de airfryer. :laughing:

25 likes

Eifryer

47 likes

Mascha zegt dat ze met trots kan zeggen dat ze een hoge engagement heeft, maar ze heeft bijna 600k volgers en “maar” 108k heeft een story gezien, dat is toch niet helemaal zo heel goed?

7 likes

Ik dacht dat 10% als ‘goed’ werd gezien, maar weet niet of dat bij stories anders is dan bij posts

3 likes

Volgens mij is alles boven de 3% goed, maar weet niet of dat achterhaald is

6 likes

Haha ik denk dit is een mislukt uitprobeersel maar ze brengt het alsof het een hack is. Waarom zou je dit doen?

5 likes

Ik dacht van wel, ik kan me alleen herinneren dat Manis niet meer onder ons is.

3 likes

Een zielsvel?

18 likes

HAHA wat is hier ook alweer de oorsprong van?

9 likes

Serena & George en zijn emo epistel over hun relatie(problemen) dacht ik? :relieved:

11 likes

Dat heb gestaan op feesbook

29 likes

Ja op 30 september 2017.

12 likes