Ga er bij voorkeur wel even rustig bij zitten.
Ik mis nog het doorstrepen van de naam als iemands verjaardag er niet meer toe doet. Deed mijn oma altijd heel onsubtiel. (Of het kruisje erachter bij overlijden.)
Mijn ouders hebben mijn 3 serieuze exen nog steeds doorgestreept op de kalender staan die al 20+ jaar op hun wc hangt. Misschien dat ik ze maar eens een nieuwe cadeau doe voor kerst
Ja, ik mis de tip âschrijf de naam van de koude kant van de familie in potlood tot ze getrouwd zijn!â zoals bij een familielid van me.
die eerste stap hahaha
Er zijn veel dingen waarvan ik denk ik snap niet waarom je dit zou kopen maar me ergens, als ik echt moeite doe, toch nog kan voorstellen waarom je het zou kopen, maar bij dit? Nee
Ik was laatst bij de oma van mân man en sta na trouwen en kind van hem krijgen nog steeds in potlood. Ze heeft er weinig vertrouwen in denk ik.
Neem een gum en pen mee naar de wc de volgende keer!!
Ik heb al zitten overwegen om elke keer dat ik kom uit te gummen en dan de komende maand opnieuw te schrijven met potlood. Kijken hoe lang het duurt voor ze door heeft dat ik niet 3 keer per jaar jarig ben.
Tell me youâre a control freak, without telling me youâre a control freak.
Dit is randje psychopatisch. Doodeng.
Als je echt te ver wilt gaan, kun je wellicht alvast een kruisje achter haar eigen naam zetten. MET POTLOOD.
Haha mijn moeder heeft mijn exen met typex (lol) weggelakt. Maar als je je best doet kun je het nog wel lezen
Mijn oma heeft 2 van mijn exen er nog op staan en stuurt ze ook gewoon een kaartje elk jaar⊠een daarvan krijgt en stuurt zelfs een kerstkaart terug. Net voor de verjaardag stuur ik ze wel een berichtje om te checken of ze nog op hetzelfde adres wonen - was in het begin wat ongemakkelijk maar nu
Het lijkt me nog wat vroeg voor een 1 april grap.
Vandaar dat ze op het toilet hangen⊠nu nog je etui ( gum, potlood, pen, typex) en je planner meenemen om de actualiteiten aan te passen terwijl je je boodschap doet.
Ik stond er niet eens op bij de oma van mijn vriend, het zou geen stand houden en hij moest maar wat dichterbij zoeken.
Ik moest 7 min met de auto
Ik vind dit echt zo ontzettend lief ! En dat ze ook echt een kerstkaartje terug krijgt, heel lief!
Hahaha hardop lachen
Dit had mijn vriend gedaan hahahaha. we waren op verjaardag bij mijn stiefmoeder en vader, en mijn vriend ging naar de wc. Toen kwam hij terug om in een bomvolle woonkamer te verkondigen dat hij zichzelf met pen op de kalender had gezet .
Hahahaha ik heb zelf een fysieke kalender. Wil bijna zeggen: best goeie tip