Beutyblogtopic XL #14

Gewoon 500 minder hè, kan je nagaan hoeveel van deze accounts hij volgde… walgelijk. Ik vrees alleen dat het bij zich betrapt voelen blijft en hij nu gewoon via een andere weg dit blijft bekijken en volgen…

43 likes

Jeetje wat bizar, iemand zal hem wel gewaarschuwd hebben door dit gesprek. Maar de gedachte dat hij nu er gewoon mee verder gaat achter gesloten deuren maakt me misselijk :face_vomiting:

36 likes

Ik hoop ook dat hij gewoon zelf dit heeft gelezen. En niet dat iemand hem heeft gewaarschuwd want dan vind ik diegene net zo fout

6 likes

Hoezo gelijk fout? Kan toch dat iemand in zijn omgeving gezegd heeft joh wat lees ik nou, waar ben je mee bezig

9 likes

Dat is toch anders dan gewaarschuwd waar iemand het boven mij over heeft haha.
Dat is gewoon hem aanspreken op zn gedrag dat is idd niet fout.
Maar als iemand hem een bericht heeft gestuurd van ze hebben t over jou ja dan vind ik dat fout

4 likes

Misschien heeft Betty hem een berichtje gestuurd.

15 likes

Bah wat walgelijk. Grote kans dat ie nu idd lekker met een anoniem account al die meiden gaat volgen. Beter dat ie zich betrapt voelt oid, maar denk dat er verder niet veel veranderd helaas :nauseated_face:

3 likes

Debbie test elke ochtend een wimperserum, maar gebruikt elke avond nog wel een ander wimperserum. Hoe kan je dan weten hoe dat nieuwe serum werkt :’)

31 likes

Vrij eenvoudig toch? Als ze de andere producten (ze schrijft verzorging, geen serum) al heel lang gebruikt en ze voegt nu dit serum toe en merkt dat haar wimpers nu langer voller whatever zijn…? Zelfde als een serum toevoegen naast de dagcreme die je al een jaar gebruikt.

3 likes

‘s avonds gebruikt ze een ander serum dus dat bedoelt ze met ‘’s avonds gebruik ik een andere wimperverzorging’, dat laat ze regelmatig zien. In jouw voorbeeld zou je als je het hiermee vergelijkt bijvoorbeeld 2 vitamine c serums gebruiken, niet een serum en een dagcreme. Je kan dan toch straks alsnog niet zeggen dat alles alleen door dat nieuwe serum komt? En wat hebben mensen aan ‘in combinatie met serum x heb ik door serum y deze resultaten gekregen’, je wilt toch weten wat voor resultaten je krijgt als je gewoon 1 wimperserum gebruikt? Ik vind het een rare manier van een wimperserum testen.

10 likes

:heart::heart::heart::heart: Debbie

29 likes

Ja echt die Debs. Ik benijd haar om de manier waarop ze in het leven lijkt te staan.
Ze vindt haarzelf een hot momma, is mega trots op haar kinderen. Lijkt nog verliefd op haar man. En is lekker sassy tegen iedereen die hey niet met haar eens is.

4 likes

nou kost niks toch, om zo in het leven te staan

5 likes

Ik ben geblokkeerd door Mascha :joy: ik volg alleen maar zonder ooit te iets te reageren ofzo dus geen idee wat ik fout gedaan heb :joy:

6 likes

Ze ging laatst mensen blokkeren die comments over “hou je bek”-gate hadden geliket.

7 likes

Wat kinderachtig, maar past wel bij ze.

Ik denk ook niet dat ik die comment geliked heb want dat doe ik nooit, maar het zal wel.

3 likes

Joh, mijn nichtje van 15 die “kijkt” naar Wednesday via TikTok en heeft alleen de afleveringen van First Dates / The Bachelor gezien door de ogen van Rijk Hofman :joy:

7 likes

Hahahaha maar dan wel een post erover maken met tekst en uitleg

6 likes

Hierdoor ben ik er achter gekomen dat ik ook geblokkeerd ben, haha

6 likes

Haha omg ze heeft mij dan ook hierom geblokkeerd.

2 likes