Waarom gebruik je geen adblock?
Ik heb het gekeken tijdens mn ontbijt
Geef ons even een uitgebreide review van hoe kut het was want ik wil niet klikken
Ik vond het grappig eigenlijk
Oh jammer hahaha
Ja ik ook, hou wel van zijn sarcasme
Ik heb ook hardop gelachen om zijn commentaar
âGrote vogelkooiâ
Het staat ook voor âracial unityâ
Lijkt me dat een bedrijf ook gewoon de wens van de klant uitvoert? Prima als jij een groen plafond wil, zolang je maar gewoon betaalt.
Dat inderdaad wel, maar zijn er ook niet veel dingen mis gegaan doordat de aannemer het liet afweten ofzo?
Ja echt een domme zet van ze. Nu is het huis namelijk te mooi om te verhurenâŠ
Ik zat daar even over na te denken en natuurlijk heb je er altijd rot mensen tussen zitten. Maar ik denk dat de doelgroep âMensen die een huisje huren alleen maar voor de looksâ helemaal niet van die mensen zijn die daar komen om te feesten en te slopen.
Misschien dat er mensen zijn die wat jatten mja als je t geld hebt om dat huisje te huren ga je dan daar wat jattenâŠ
Je hebt helemaal gelijk hoor maar mijn bericht was een beetje sarcastisch. In de hometour brengt ze het als een groot probleem dat het huis eigenlijk niet meer geschikt is voor de verhuur
Haha jaa i know. Mijn bericht was ook meer gericht op die comment van haar.
Gelukkig geeft dat haar dan weer een excuus om nieuwe spullen te shoppen bij Tarzjeee
Lijkt mij wel erg moeilijk om elke keer te controleren welke van de spullen mist. In haar huis ben je met al die spullen erg lang bezig, en wie zou dat controleren doen ĂŒberhaupt?
Hoe werkt t eigenlijk met het tussen de verhuurders door schoonmaken/voorbereiden voor de volgende huurders. Zetten ze daar iemand voor in?