Beutyblogtopic XL #14

Wellicht hetzelfde? Het is ook van hello fresh namelijk

12 likes

hmm goeie! Ik vond het al apart dat ze hello fresh benoemde in de reclame van een ander merk.

10 likes

Het is ook niks juridisch maar meer administratief / webshop-technisch. Als je een bundel koopt, koop je feitelijk één product en zij kan in haar webshop niet een half product retourneren.

4 likes

Het is inderdaad ook van hello fesh. De automatisvhe incasso komt van hello fresh viel mij op. Enig voordeel; je hebt daar weer allerlei kortingscodes die je bij het ‘merk’ helle fresh al weer had uitgespeeld :grinning:

7 likes

Het is voor haar webshop misschien niet juridisch maar dat maakt de zwarte algemene voorwaarden lijst niks uit.

3 likes

Ik ken haar webshop niet hoor maar bedoelt ze niet dat ze een pak verkoopt onder artikelnummer A en mensen dan alleen de broek willen retourneren? Dus dat mensen dan het hele pak moeten retourneren en zelf het losse artikelnummer B moeten bestellen?

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze mensen verplicht of hun hele bestelling te houden of helemaal te retourneren
 Wat gaat ze ook doen als mensen een deel betalen en de rest terugsturen? Stuurt ze dat dan weer terug naar de klant op? Rare vrouw

5 likes

Dan komt er nog meer administratieve rompslomp bij kijken en verliest ze daar dus tijd en geld in.

4 likes

Ik kijk bijna nooit naar Mascha, heel af en toe kijk ik weleens wat stukjes, dus sorry als het nergens op slaat wat ik zeg, maar zij gaan toch gewoon echt niet goed ofzo? Vind het lastig uitleggen, maar volgens mij zitten zij vast in een ontzettend leeg, apatisch consumentisme. Beleven nergens meer Ă©cht plezier aan. Slingeren de camera aan en als er iets goed op beeld verschijnt is het mooi meegenomen. Zou me niets verbazen als ze eigenlijk doodongelukkig zijn, of daar later zo op terugkijken. Zo van ‘wat een rare periode in ons leven was dit’.

6 likes

Okeetjes

16 likes

Heftige conclusie die je trekt en je aangeeft niet eens alle vlogs te kijken. En al zou je wel alles gezien hebben, hoeveel zie je nou daadwerkelijk van haar leven?

3 likes

Zo ik weet dat het koud is, maar dan hoef je niet psychologie van de koude grond erop loslaten. Maar Mascha heeft recent haar schoonvader verloren (Gregors’ vader). Als ze een beetje ‘leeg’ overkomen, is dat niet zo gek.

14 likes

Ik denk dat ze een extreem gelukkig gezin zijn vooral nu ze Mila hebben. Dat je je ergert aan dat materialisme en kopen, kopen, kopen is 1 ding, maar om er een hele psychologische analyse aan te verbinden is irritanter dan hun koopgedrag.

20 likes

Ik weet niet hoe jij leeft maar dit is toch bij de meesten onder ons zo in een dagelijks leven (minus de grote bedragen die ze uitgeven). Ja ze leven in hun eigen bubbel dat wel, maar om te spreken over een leeg apathisch leven daar ben ik het niet mee eens

8 likes

Ik keek vroeger altijd naar Piinksparkles en kwam net ineens langs een oude video. 10 Quick Cute Hairstyles For School - YouTube

Dus dacht ik kijk eens op haar Insta maar holy shit ik had haar echt niet herkend wtf.

3 likes

Jeetje mukbang van meer dan een uur. Wie heeft daar nou zin in? Lekker filmen en zo hoppa posten op yt zonder enige moeite te hoeven doen

3 likes

Maar Mascha snapt het concept van een mukbang wel, haar gasten vaak niet. Het is gewoon vreten terwijl je praat maar je ziet toch meestal dat de mensen in haar videos dan een hap nemen en vervolgens 10 minuten later denken: ohja ik moet ook eten.

7 likes

Wordt er nog iets boeiends besproken?

4 likes

Ik gok van niet

6 likes

" Jaa
 Nee maar
 smak mm daar mmm (vinger voor dr lip) dacht ik laatst dus over na
 oh je moet die proberen die is echt lekker."

Zoiets verwacht ik.

18 likes
16 likes