Beutyblogtopic XL #14

Ik heb de afleveringen tot nu toe wel gezien, met ingelaste pauzes omdat ik de tenenkrommende scènes max 15 minuten aankan. Ik ben overigens benieuwd of ze José Veldsla ook hebben overwogen voor deze serie.

4 likes

Josh woont niet in Amsterdam.

6 likes

Ohja natuurlijk!

5 likes

Denk ook niet dat Josh daar ooit aan mee zou doen. Ze is oprecht een heel lief zacht persoon. Die gaat daar echt niet ale een hyena ruzie staan maken denk ik.

16 likes

Of aromat overal overheen gooien

14 likes

José en Maria deden wel samen mee aan ‘Modemeisjes met een missie’.

5 likes

En Tamara Elbaz
Vond ik oprecht leuk om te kijken

11 likes

Daar deed José toch alleen aan mee om haar merk bekender te maken, heeft ze nu niet meer nodig lijkt me.

Zij heeft het ook bedacht volgens mij?

9 likes

Klopt, zij wilde haar merk op de kaart zetten en heeft daarom het programma bedacht.

7 likes

En Maria deed ook nog mee met kerels met een kleintje met haar exman die echt rijk was, volgens mij bestond haar kledingmerk ook voornamelijk door hem.

2 likes

Zou ik dit België ook ergens kunnen bekijken ?

Same. Heb ook iets van haar merk maar had geen idee wie ze is. Gewoon in de winkel gekocht

7 likes

Hoe heet haar merk dan eigenlijk?

4 likes

Maria Tailor :stuck_out_tongue:

15 likes

Ik zit even op haar shop te kijken ze heeft maar 25 items in haar wintercollectie?

En zie dit omslachtige retourbeleid…

9 likes

Ben geen jurist, maar ik kan me niet voorstellen dat deze constructie juridisch stand houdt.

7 likes

Ik zat nog met de kerststal uit een ander topic in mijn hoofd toen ik deze post las en was even in de war.

10 likes

Ik snap hem ook niet helemaal maar misschien bedoelt ze dat als je een pak koopt (broek+blazer) dat je die wel samen moet retourneren en niet alleen de broek mag houden.

7 likes

Ja en dan mag je daarna de broek wél los bestellen

5 likes

Mascha is in haar stories helemaal Obsess ad ed bij Greenchef. Hoe goed zouden die wel niet betalen?

14 likes