Beutyblogtopic XL #14

Oh geen idee, ik kijk alleen het eindresultaat. Wel sneu als dat zo is

3 likes

Ik moest stiekem wel lachen om het winkeltje wat je meteen ziet wanneer je binnenkomt in het huis. Waarom kies je voor zoiets? En dan al die spiegels. Poeh.

5 likes

Ja echt een domme zet van ze. Nu is het huis namelijk te mooi om te verhuren…

4 likes

Ik zat daar even over na te denken en natuurlijk heb je er altijd rot mensen tussen zitten. Maar ik denk dat de doelgroep ā€œMensen die een huisje huren alleen maar voor de looksā€ helemaal niet van die mensen zijn die daar komen om te feesten en te slopen.
Misschien dat er mensen zijn die wat jatten mja als je t geld hebt om dat huisje te huren ga je dan daar wat jatten…

9 likes

Je hebt helemaal gelijk hoor maar mijn bericht was een beetje sarcastisch. In de hometour brengt ze het als een groot probleem dat het huis eigenlijk niet meer geschikt is voor de verhuur :sweat_smile:

16 likes

Haha jaa i know. Mijn bericht was ook meer gericht op die comment van haar.

4 likes

De kans dat er wat gestolen wordt is er altijd. Daar betaal je ook o.a. een borg voor denk ik? Vooral wanneer je zoveel tierlantijntjes in je huis hebt staan.

4 likes

Gelukkig geeft dat haar dan weer een excuus om nieuwe spullen te shoppen bij Tarzjeee

7 likes

Lijkt mij wel erg moeilijk om elke keer te controleren welke van de spullen mist. In haar huis ben je met al die spullen erg lang bezig, en wie zou dat controleren doen überhaupt?

4 likes

Hoe werkt t eigenlijk met het tussen de verhuurders door schoonmaken/voorbereiden voor de volgende huurders. Zetten ze daar iemand voor in?

3 likes

Nee Mascha vliegt ff op en neer om te stofzuigen

51 likes

Hoho stofzuigen hoort tot Gregors takenpakket

11 likes

Zou er niet eens gek van staan opkijken :joy:
Nee maar wat ik heb begrepen is dat ze heel selectief gaan verhuren en zelf willen ze ongeveer 4 keer per jaar naar Amerika. Ben benieuwd hoeveel keer ze per jaar dat huis dan willen gaan verhuren en of dat uiteindelijk nou lucratief blijkt…

2 likes

Ach anders verkopen ze het weer, hebben ze hun geld weer terug

3 likes

Ja ik snap ook niet… nouja, ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen. Maar ze hebben het gekocht als vakantiehuis en voor de verhuur maar ze doen de hele tijd heel mysterieus. Het huisnummer wordt geblurd enzo. Maar als je het wil gaan verhuren sluit je toch niet uit dat dat uitlekt? En wat zou het uitmaken? Alsof Amerikaanse criminelen haar kennen en dat huis komen leegroven? En wil ze met kijkers dan eerst een sollicitatiegesprek? Ze vindt het zelf ook te mooi om te verhuren maar het zal vast geen 200 dollar zijn per week dus wie komt daar nou met de verkeerde bedoelingen? Of ben ik nou weer naĆÆef?
Ik snap gewoon niet zo goed hoe ze dit allemaal voor ogen heeft. Verhuren is verhuren en daar zitten altijd risico’s aan.

18 likes

Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat een Hollands gezin die kant op gaat om daar te genieten van suburban florida. Als je een verre reis naar the US maakt gaan de meeste mensen toch rondreizen/op avontuur?
Ik denk dat lokale mensen de tent afhuren voor swingers-feestjes oid.
Entree betalen bij de kassa naast de voordeur. Je bovenkleding op de haken hangen. Het zwembad met de tent ernaast. Al die spiegels. Ja. Ik weet het zeker.

67 likes

Ja ze wil het heel selectief doen dus hoe dan? Moet je 8+ jaar volger zijn, een contract tekenen? Ze gaat het niet zomaar op airbnb pleuren

5 likes

Nou precies.
Het zal me niks verbazen als het gewoon bij hun vakantiehuis blijft en er helemaal niks van het verhuren komt.

10 likes

Hahaha die kassa vol met echt geld ineens

10 likes

Jaa er lijjt me ook dat er een hele administratie gedoe bij komt bij dat verhuren. Ik zie ze dr voor aan dat ze het toch niet doen maar als mensen hun dmen van wij gaan die kant op mogen we in je huis ( wat soieso niet veel mensen gaan zijn) dat ze dan helemaal overdreven een uitzondering maken en blabla.

4 likes