“Dit gezin is zoo leuk en Mila is HE-LE-MAAL obsessed met kleine Petulia, dus we dachten vooruit”
Shit, daar gaat m’n kans om het te huren nu ik geblokt ben
Ik ben nu toevallig een trip naar Florida aan het plannen, en zou het best overwegen als haar huis beschikbaar was en niet te overpriced is. Maar vooralsnog weten we het adres niet eens dus geen idee waar het nou ligt
Auto afstand… 2m15?
Ja heeeel selectief… Alleen goede vrienden. Of volgers vrienden zijn? Ja tuurlijk! Maar heel selectief dus. Té mooi, dit huis.
Volgens mij doen ze maar wat joh. Zijn ze er na het kopen achter dat het best een gedoetje is om een huis te verhuren. Zoals dat wel vaker gaat bij ze. Dus dan maakt ze er maar een mooi verhaaltje van dat het ‘te mooi’ is om te verhuren, aka er staat teveel zooi in en het zou idd een ander publiek kunnen trekken dan ze in eerste instantie op gemikt hadden (gezinnen). Wat ik niet snap, is dat ze er niet eerlijk over zijn. Zeg gewoon dat je bij nader inzien toch niet wil verhuren. Waarom is het onmogelijk in hun wereld dat je een fout maakt?
Nee er zijn ook heel veel mensen (vooral gezinnen, road-trippen zijn vaak stelletjes zonder kinderen ook) die 2 weken Orlando doen en dan daar alle pretparken afgaan, misschien nog combineren met NASA/ de kust en dan weer terugvliegen.
Denk dat het investment wise echt geen verkeerde investering is, er is daar altijd vraag naar slaapplaatsen voor die enorme aantallen toeristen.
Maar is dit het geval? Ik kijk die vlogs maar zelden. Willen ze het nu eigenlijk al niet meer verhuren?
Ze zegt dat het te mooi is om te verhuren dus ze gaat het heeeeel selectief doen
Ben toch maar gaan kijken. Want ik heb niks te doen. Wat zegt ze nou in die vlog van vandaag: “we hebben geen gang hier.” Mens, je woont letterlijk in een gang.
Ik moet denk ik naar het impopulaire meningen topic, maar heb de video zowaar gekeken (wat doen jullie met me, tweede mascha-video in mijn leven gekeken door al die posts hier) en ik vind het eigenlijk best leuk ingericht? Alleen hun bed en de lampen bijna overal vind ik afschuwelijk (behalve die vette gele bij de tv die ik zo in mijn eigen huis zou neerzetten, en ok, die in de breakfast nook is ook nog wel ok). Al dat hysterische regenbooglicht en die projector met al die vormpjes en kleurtjes en die afgrijselijke potloden overal, no thanks. Maar qua inrichting en kleuren op de muur e.d. vind ik het echt heel leuk voor een vakantiehuis, lekker vrolijk en over the top.
Heel dicht bij de Walmart
Nu zag ik meteen die scène voor me uit The wolf of Wallstreet voor me. Zij komt eerder terug vanuit The Hamponts en treft de butler aan in een dikke gangbang party.
Ik vroeg me weleens af of de mensen in Wallmart er echt af en toe zo extreem bij lopen zoals je weleens ziet in bepaalde artikelen. Nu moest mijn vriend dit jaar voor zijn werk een maand naar Amerika en hij kan het beamen: het is echt waar.
Ik heb net eindelijk de video van Mascha haar huis gekeken en vind het huis zelf echt geweldig. Door mijn pretparken obsessie wil ik heeel graag een keer naar Orlando voor Universal studios en Disney en dat huis zou mij dan onwijs leuk lijken om in te verblijven. Het zou alleen nooit haalbaar zijn qua budget hahaha
Ik vind het er ook echt leuk en gezellig uitzien. Denk dat ze sowieso het meest bijzondere huis in die hele buurt hebben
met wie van “de classic 3” zou je het best bevriend kunnen zijn?
- mascha
- cynthia
- serena
0 stemmers
Haha huh wat random deze poll, hij is ook niet erg origineel TENZIJ je wilt peilen of de
meningen erover zijn veranderd
De classic 3
sorry