Is Cynthia ook niet van het aandikken?
Maar nu staat ze om 04:30 op ![]()
Nee hoor, geen idee. Ik vraag me af of dit niet heimelijk gesponsord wordt door het Ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport. Het zou overigens wel een goede zaak zijn om meer bewustzijn te creĂ«ren. Zelf ben ik geen grote drinker. Thuis drink ik bijna nooit. âLekker ontspannen met een wijntjeâ komt gewoon niet voor bij mij maar als ik dan een keer een wilde stap-avond heb en te veel zuip ben ik dagen van slag en dan is me meteen weer bevestigd hoe slecht alcohol voor je is.
Zijn we dat niet allemaal, vooral op social media? Die feed van Cynthia is zo gecureerd, daar gaat echt niet ineens een foto tussen verschijnen van een Cynt die boven de plee hangt of met haar verkaterde kop nog in bed ligt om 3 uur 's middags op een zondag. Maar dat we het niet zien betekent toch niet dat het niet gebeurde?
Ik kan me er echt niet druk om maken dat iemand het aanprijst om niet te drinken en benoemt hoe slecht het voor je is. Spon of geen spon. Nadoen van anderen of niet. Lekker boeie, elk beetje bewustzijn telt toch?
Ik weet dat het ondewerp âFlorida-huis uit de Beutygloss-vastgoedportefeuille verhurenâ eigenlijk alweer klaar is, maar ik hoop stiekem dat ze het toch gaan verhuren. En dat het niet loopt zoals ze had gedacht omdat ze een paar ploertige huurders in huis krijgt, en dan een hele emotionele video maakt over dat het niet verlopen is zoals ze had verwacht, dat de huurders een prulletje hebben omgestoten, dat iemand iets had laten liggen of vies had gemaakt, met tranen, 100% out of touch met de realiteit van huizen verhuren, klein leed waar ieder ander zich binnen 10 minuten overheen kan zetten, nzovoort. Daarvoor zou ik weer naar haar filmpjes gaan kijken. Dus Gregor en Mascha, als jullie meelezen, bij deze mijn verzoek.
damn
Je doet je naam er wel eer aan zo ![]()
ZuurWijf zou jou ook niet misstaan.
Ik hou ervan
Laat je gaan Ursula
Met al je kommer en kwel
Ergste is, dit gaat 100% gebeuren zodra ze gaan verhuren.
âIk ben letterlijk altijd al OBSESSED geweest met blacklights⊠KIJK DIT!!!â
Sowieso dat ze dan ook denkt dat er een moord gepleegd is ofzo. En dat ze dan obsessed raakt met true crime waarvan iedereen dje haar al jaren volgt weet dat ze dat al 100 jaar was.
Maar gun ze geen ellende, ze zijn zo ontzettend blij met dat huis.
Mascha post een ananas als 2023 best wishes in dâr huis in AmerikaâŠ
Wordt het een swing airbnb
Mila vind de balcklight ook heeelemaal leuk! Ze roept letterlijk de hele tijd âlight lightâ omg so cute i cant.
Meestal vind ik het onnodig hoe er over Cynthia gepraat wordt als ze een nieuwe hobby/passie/oid heeft, maar dat ze geen alcohol meer drinkt en daar nu zelf een checklist en mailing met tips over gemaakt heeft, vind ik echt zo overdreven.
We weten nu wel dat je niet meer drinkt en harstikke knap, maar dat meteen weer neerzetten als expertâŠ
Krijg er ook beetje gevoel bij van wat wil je nou eigenlijk bewijzen?
Ze is zelf haar merk, blogt over haar leven. Verbaast me dan ook niet dat er meteen content over gemaakt wordt. Haar tweede merk is anderen leren plannen en alles leren structureren. Combineer dit en je krijgt exact hetgeen wat ze nu doet.
Het is gratis, als ze nou een betaalde cursus zou geven zou ik dat ook overdreven vinden maar ze heeft tijd gestoken in iets dat gratis is. Is eigenlijk gewoon een blogpost lijkt me maar dan een die je kan downloaden.