Huh, hoezo reageer je op iemand die niet op jou reageert?
Maar niet iedereen die stopt met vlees eten doet dit om gezondheidsredenen. En dan alsnog, niet elke vleesvervanger is per se ongezond?
Dat is jouw reden. Andere mensen hebben andere redenen.
Hahahahah
Goed punt!
Ik had begrepen dat vleesvervangers bewerkte producten zijn en dat die per deifnitie niet zo gezond zijn. Dat geldt dan ook voor non-alcoholische dranken denk ik dan. Maar goed, iedereen heeft zijn punt gemaakt.
Bijna alles is bewerkt tegenwoordig haha, dus stop maar gewoon met eten dan. Bewerkt betekent al dat er IETS mee gebeurd is, niet dat er per se 10000 e-nummers aan zijn toegevoegd of dat het bewerkt is met ammoniak oid.
Koemelk is ook bewerkt. Bedank Louis Pasteur daarvoor
En de melkfabrieken die van alles âmiddenmelkâ maken. Zodat melk altijd hetzelfde smaakt, zomer & winter, van koeien die alleen op stal staan, tot weidekoeien, etc.
Wow, komt gepasteuriseerde melk van die naam?
Wat een vreselijke nieuwe auto van Mascha en Gregor. En nee, dit is absoluut geen jaloezie.
Ja ik vind het eerlijk gezegd ook niet wat. Heb ook niet echt het idee dat dit nou de âveel ruimteâ bevat die ze zochtenâŠ
Haha good for them, maar ze zijn wel koning en koningin onpraktisch he? Moeten ze alsnog met de tram naar de binnenstad omdat je onmogelijk dat ding over de grachten kan manouvreren, laat staan parkeren.
Wat voor auto hebben ze gekozen?
Jeep wrangler
Wat. In Amsterdam?!
Zijn ze van een elektrische auto naar zo een auto gegaan?
Ja, zat ik ook net aan te denken. Het is wel een hybride zie ik, maar toch.
Sowieso, een 4x4 in de stad? Dit ding kun je niet aan de gracht parkeren, maar ook in parkeergarages gaat het niet lukken. Dit is zo ongeveer de meest onvriendelijke auto voor een stad die je kan kiezen na een Dodge Ram pick-up. Het is wel erg âMurica van ze