Beutyblogtopic XL #14

Ik vind cocktails heerlijk maar heb niet altijd zin om tipsy of moe te zijn. Dus dan maar een mocktail. Zelfde geld wss voor mensen die vleesvervangers eten. Die vinden vlees lekker maar willen niet het dierenleed supporten.

43 likes

Hoe vaak moet dit nog uitgelegd worden :joy::joy:

48 likes

Geeft niks, kan jij ook niks aan doen.

51 likes

Nou ik laat het gewoon graag echt lekker gaan.

Met vega frikandellen en kroketten

12 likes

Maar je weet toch wel dat daar hele soya oerwouden voor worden gekapt.

1 like

Sorry ik versta je niet, ik ben het lekker aan het laten gaan

15 likes

Versta je mij niet of bedoel je dat je mij niet begrijpt? Als je mij niet verstaat is dat vrij bijzonder, wanr je leest mijn woorden.

2 likes

Hahahha

6 likes

Nee, was oprechte vraag.

5 likes

Iedereen begrijpt dat je niet zo slim bent, is niet erg. Niet iedereen kan zich verplaatsen in anderen en verder denken dan hun neus lang is.

8 likes

Ik bedoel niks want ik heb het tegen soy…

5 likes

Oh twéé lullige reacties!

Of mis ik iets supergrappigs kan ook

7 likes

Beter hier ruzie zoeken, dan met familie

9 likes

Ik vind beiden even vermakelijk tbh. Of ja, het is altijd leuker als anderen ruzie met elkaar zoeken. En jij er dan bij zit…

9 likes

Neehoor, hele oerwouden worden omgepakt voor soja voor vlees en de bio industrie. Ong 80% procent van de sojaproductie gaat naar veevoer. Dus als je kapt (pun intended) met vlees eten, is dat ook mooi meegenomen.

11 likes

Ik was sarcastisch haha omdat dat vaak als een dom tegen argument word gebruikt haha.

32 likes

OOh haha :smiling_face_with_tear: Ja ik haat het als dit als tegenagrument wordt gebruikt, dus ik vind het dan ook héérlijk om dit meteen te kunnen ontkrachten​:stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

https://vm.tiktok.com/ZMFWPaWVp/

Love deze gozer. Ik ging stuk toen hij foefje zei

27 likes

En maar volhouden dat het geen pesttopic is.

19 likes

Het was een oprechte vraag. Ik ben zelf ook lang geleden gestopt met roken, gestopt met alcohol drinken en gestopt met vlees eten. Allemaal om gezonder te leven. Als je dan alsnog vervangende producten neemt, dan ben je dus weer ongezond bezig. Dat is mijn punt en hier laat ik het verder bij.

2 likes