Beutyblogtopic XL #14

Misschien hebben jullie het hier al een x eerder over gehad, maar wat denken jullie van producten/ diensten die ineens door elke beautyblogger wordt gereclameerd… Dat menstruatieondergoed laatst, je werd ermee doodgegooid. Ik vind het dan totaal ongeloofwaardig worden.

1 like

Ik heb me laten influencen door dat menstruatieondergoed en ik ben er erg tevreden over! Maar het heeft altijd iets kunstmatigs, ja, zo’n gesponsorde post.

9 likes

Lekker goed onderbouwde onderzoeken negeren want ja je collageen bedrijf zal je goed betalen.

54 likes

Estrid is echt de beste aanvulling op m’n leven moet ik eerlijk toegeven. 🫣

11 likes

Doe even normaal het is een scheermes :joy:

108 likes

Hahaha! Ik vind het vooral chill dat het thuisbezorgd wordt en ik er niet meer over hoef na te denken EN ze zijn mooi.

6 likes

Kun je evt ook aangeven dat je maar 1 bezorging wil en dan nooit meer? Tenminste. Lange tijd niet.
Ik heb alles gelaserd dus hoef weinig/niet heel vaak te scheren.
(Laser was de beste aanvulling in mijn leven tbh)

6 likes

‘Onderzoeken zeggen mij in huidverzorging niet zoveel omdat er zoveel oorzaken kunnen zijn die effect hebben op je huid’

Haha ohja en dat geldt dan vast niet voor jou als influencer die elke week 15 nieuwe huidproducten test

15 likes

Ja je kan 3 bezorgingen kiezen. Elke maand, 1x in de 3 maand of 1x in de 6 maand. En als je geen zin meer hebt kan je pauzeren

4 likes

Daar gaan we weer :sob: er was toch een ontharingstopic

7 likes

Hahhaha

1 like

Evert50 voor korting???

19 likes

Ben nu wel heel benieuwd wat voor andere spullen jullie gekocht hebben door de influence :rofl:. Ik weet nog dat ik m’n miljoen kleuren pallet heb gehaald back in the day, waarvan maarliefst 3 kleuren gebruikt zijn

6 likes

Pallet van Nikkie.

Zo’n super nude lipglos van Rimmel door Mascha. Stond mij voor geen meter :smile::smile:

8 likes

Jezus wat een onaantrekkelijke naam alleen al

16 likes

Nou je kunt beter vragen wat ik níet heb gekocht, kocht echt alles wat Mascha aanraadde hoor.

13 likes

Sleek paletten

23 likes

Ik heb me ook laten influencen door Estrid en ben er behoorlijk tevreden over. Hetgeen wat ik echt niet geloof is die foundation die de perfecte teint heeft voor iedereen. Riiiight.

Vroeger heb ik Sleek paletten gekocht door Cynthia, ik geloof 1 of andere roze balm van Eyeko, minerale make-up van Bare Minerals en het Mint Julep masker door Mascha.

4 likes

Het forum was voor mij echt een invloed op mijn kledingkast en tassencollectie. Ik kocht alles via iemand hier, die alles inkocht en je kon pre-orderen per mail (volgens mij).

4 likes

Ik heb voor/door Cynthia een keer een trein naar Zwolle genomen :nauseated_face:

Echt gênant ik was ook al 20 godbetert.

31 likes