Beutyblogtopic XL #14

Had je ook haar stipplingbrush? Die verkocht ze los en was echt jsrenlang mijn HG

4 likes

Ik heb de NARS radiant creamy concealer en de Chanel le volume mascara beiden ooit op advies van een influencer gekocht en mega tevreden mee, koop ze altijd opnieuw en denk nu al bijna 10 jaar ofzo

En laatst door Vera het werkbrauwpotloid van
 kak kan even niet op de naam komen, maar iig degene die zij altijd gebruikt. Ook tevreden mee.

7 likes

Ben je toen wel naar Brasserie Jansen geweest?

33 likes

Jep jep jep dit had ik ook allemaal hahaha. En jaaa die nude lipgloss @PangurBan, die heb ik ook nog volgens mij. Staat voor geen meter

6 likes

Jij was me voor :joy:

6 likes

Jaaaa! Via haar webshop had ik toen 2 losse bestelling vlak na elkaar geplaatst en toen kreeg ik ze samen in 1 doos met een briefje erbij dat ze had gezien dat het van mij was en ze het dus samen had gevoegd en die brush als cadeau. Vond m oprecht heel fijn.

10 likes

Ja! Trendstyle ofzo toch?

3 likes

Hahaha nee naar haar huis!!!

Jk jk jk

Het was de i love beuty beurs waar ik toen via een app gratis kaartjes voor had. En ik had toen nog studenten ov dus het heeft me niks gekost verder.

Heb er wel een supertrash :nauseated_face::nauseated_face: trui gekocht herinner ik me en iets van inglot want dat was toen heel hip oid

7 likes

De 77 liner is echt goed. Snap nog altijd niet waarom ze ervoor kozen om hun eerste Belgische winkel in Hasselt te openen. Daar woont geen kat.

11 likes

Ik wel :joy: Maar ik vond Zwolle zo klein, je hebt ook niet echt heel veel keuze in lunchplekken.

7 likes

Ik heb dit nooit begrepen, bij mij verhaarde dat ding gigantisch. Kon net zo n hond gebruiken als beautyblender.

6 likes

Ja! Zit zij nog op het forum?

2 likes

Hahaha ja! De allereerste keer dat ik iets bestelde, gebeurde dat.

Ik heb toen een “dreigmail” gestuurd en wel m’n geld teruggekregen, maar heel veel meiden volgens mij niet (meer).

4 likes

Ik kwam de Disney Mukbang van de Foefjes tegen en ik dacht: laat ik weer eens een keer kijken. Nou weer meteen genezen. Het eten van Disneyland opkopen en opeten met een donuthoofdband op, terwijl je het over Disney toegangspassen voor 14 dagen hebt in je vakantiehuis waar je telkens naar op- en neervliegt. Echt het toppunt van consumeren om het consumeren, hoe kun je dit verantwoorden in deze tijd. Dan heb je zo veel geld en zo veel bereik en dan neem je alsnog zo veel. Blijkbaar is de bubbel waar ze in leven zo groot dat ze niet eens meer door hebben in wat voor schijnwereld ze leven, het doet me gewoon denken aan een Black Mirror aflevering.

37 likes

Ik vond de vlogs met haar schoonzus wel leuk. Leuke, aardige vrouw en een keer weer eens iemand anders in de dynamiek.

8 likes

Vond ik ook een verademing die schoonzus. Mascha past zich altijd in gedrag aan met wie ze op dat moment praat vind ik ( mukbang Josh gaat ze Josh spiegelen, in de vlogs hoor je gewoon aan hoe ze praat al dat Awisa in huis is), met schoonzus was dat een prettige Mascha.

7 likes

Ze was gewoon met familie. Weet niet of t met ‘aanpassen’ te maken heeft.

1 like

Ik snap sowieso niet waarom het een 45 minuten video is met “tips en tricks”. Het is een pretpark? Je koopt een ticket en reserveert voor het park waar je heen wilt, klaar :woman_shrugging:t3:

Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen.

14 likes

Ik ben er ook nooit geweest, maar begreep dat dat park in Florida echt heel groot is. Dus dat hele plannen en vergelijken zal wel nodig zijn als je alles uit je ticket wil halen en niet per se als je gewoon een leuke dag wil hebben

3 likes

Het valt in de categorie zeeeeeer klein leed maar ik kan echt niet verdragen hoe één der foefjes deze handdoeken gevouwen heeft :joy:

14 likes