Nja mn vriendin zei dat er dus 3 mensen met haar mee mochten met die pas. Dus eigenlijk moet je met een zwanger iemand meegaan haha.
Ja echt bizar duur Een abbo is nog relatief goedkoop en dat heb je er na 3 dagen park wel uitgehaald. Maar dan ook nog je vervoer, verblijf, eten en alle speciale aankopen elke maand opnieuw. En de honderden disneyoortjes die gespaard worden kosten ook een vermogen bij elkaar.
Oh jaaaa
En iemand die om de haverklap met haar moeder naar Disney ging.
En zij verschoonde haar bed ook elke dag want dat was zo fijn en fris. En iedereen had iets van ehh oke.
Oke dit zijn details van niks hahaha
Ja wegwezen enge disney adult creeps
Leuke podcastaflevering over Disney adults en cults
Omg, je hebt echt een herinnering unlocked😂 Ik was echt mega actief in dit forum, heb een paar jaar geleden zelfs nog een interview gehad in de Linda meiden over Disney en toen heb ik dit forum nog aangehaald. Zo gek (en cringy) om je posts van tien jaar geleden zo terug te lezen
Edit: spelfout
Zo grappig dat hier zoveel mensen zitten die daar ook actief hebben gepost! Voor mijn gevoel waren we met een heel klein clubje
En nu zal ik stoppen met dit topic vervuilen srry
Haha, inderdaad! Ik ben nu wel heel benieuwd wie je bent en of we elkaar nog zouden kennen😂
In relatie tot dit en het laten influencen om iets aan te schaffen: ik heb door Cynthia een abonnement op dat Oslo Skin Lab collageen genomen en spoiler alert: het werkt voor geen meter
Thanks! Het was nogal fucking duur ook dus ben blij dat ik het opgezegd heb.
Maar wat vinden jullie er van als je ex nog je Netflix gebruikt?
Optyfen van mijn Netflix
Wachtwoord wijzigen en klaar ermee.
Zolang hij maar betaald
Als je dat beiden okay vindt, prima. Anders eigen accounts. Hoeft niet zo lastig te zijn, denk ik
alleen als hij een avatar gebruikt.
Nee, gewoon zelf dokken.
Uit het oog uit mn netflix
Wow ik dacht ook dat ik in een heel ander topic was
wachtwoord wijzigen als je ziet dat hij bij de season finale is natuurlijk