Beutyblogtopic XL #14

Haha wat? Ik ben zelf naar disney world geweest en heb gewoon tickets gekocht en zoals ik al zei de parken gererveerd en dat was het? Ik snap niet wat er ingewikkeld aan is :joy:

Wat valt er te plannen aan maaltijden, als je honger hebt haal je iets te eten? Attracties kan je ook niet plannen? Je kan wel genie+ nemen daarmee kan je dan in een kortere rij maar dat kan je alleen doen als je al in het park bent dus snap niet echt wat er zo ingewikkeld is van te voren :woman_shrugging:t3:

17 likes

Als je naar disneyland parijs wilt ga dan zwanger want dan mag je overal als eerste in. Tot zover mijn bijdrage.

14 likes

Hahaha is dat echt? Dat kan je ook makkelijk liegen dan toch?

4 likes

Nee, je moet daarvoor een zwangerschapsverklaring laten zien en dan krijg je een bandje om. Je mag dan idd via de invalide ingang naar een attractie dus je hoeft niet in de lange rij. Maar als zwangere mag je heel veel attracties niet in dus je schiet er niet veel mee op om te doen alsof.

Edit: dit was 2 jaar geleden zo, weet niet of het nu nog zo is!

11 likes

Voor veel mensen is Disney World toch ook gewoon de vakantie van hun leven (in de zin van duur), en willen ze dan ook alles er uit halen wat er in zit. En er zit ook voorpret in plannen.

Allemaal subjectief natuurlijk.

3 likes

Het scheelt bij disneyworld ook wel of je wat wil eten als je het ziet of dat je naar de populaire restaurants wil. Het schijnt dat je voor de populaire restaurants soms wel weken of maanden van te voren moet reserveren. Dan moet je je halve dag om die reservering heen plannen want ergens te lang in de rij staan kan dan niet.

Een groot verschil is denk ik ook wel of je gewoon een gezellige dag disney wil hebben of dat je een disneyfanaat bent die er echt zoveel mogelijk uit wil halen en alles wil zien.

10 likes

Een vriendin van mij had bepaalde tickets gekregen nadat ze vroeg in welke atracties ze wel en niet kon.

4 likes

Ja klopt, iemand die ik ken gaat denk ik zeker 3x per maand naar disneyland. Zij heeft inmiddels een hele vriendengroep met gelijkgestemden en zij doen dan ook aan Disneybounding, staan soms uren in de rij om een character te ontmoeten en gaan voor alle ‘specials’ zoals de buttons, event verzameldingen en veel hebben ook een speciale disney insta

12 likes

Nou ik heb vandaag één ding geleerd: clowns én disney adults zijn allebei sektes.

41 likes

Je hebt het geld er maar voor over. Volgens mij is het tering duur om Disney adult te zijn.

6 likes

Zat vroeger op het girlscene forum en keek wel eens in het disneytopic. Ook voor tips en tricks! Vond ik handig want daardoor kon ik op 1 dag er veel uithalen (zonder stress).
Maar daar zaten ook een paar fanatiekelingen, die alle ins en outs wisten. Maar dit heb je ook van bv de efteling enzo. Als je in een tiktok hole of youtube belandt krijg je dit ook superveel te zien.

1 like

Haha omg ik ook. Ik kan me ook nog herinneren dat iemand daar ge-out werd omdat ze zei voor Disney te werken etc, maar later bleek dat ze alles aan elkaar had gelogen. Heb jij dat ook meegekregen of is dit te niche?:joy:

5 likes

Ik vind ze beide creepy.

7 likes

Dit vraagt om een poll dus ik ben al onderweg.

7 likes

Parisian mermaid ofzo😂?? Weet ik niet meer.
Wel dat je echt werd aangesproken als je iets negatiefs zei over disney. Of dat die ene attractie/parade/film wel leuk en goed was.

5 likes

Hahaha ja zij!! Zij verbeterde idd alles en iedereen, terwijl het nergens over ging. Nu ben ik heel benieuwd wat jouw account naam daar was :stuck_out_tongue:

10 likes

HAHAHA oo heerlijk. Denk dat mn naam een variant was van mijn echte voornaam dus zeg ik liever niet😂.
Zij ging ook altijd hele tripverslagen erop zetten , vond ik altijd wel leuk om te lezen! Andere meiden ook trouwens. Doornroosje of aurora ofzo?

Voor de geïnteresseerden Het Disney topic #2 - #102 door nobelium - Lifestyle - Girlscene Forum (de gate heb ik nog niet gevonden hoor)

6 likes

Dit weet ik ook nog! Ze loog ook over haar bruiloft incl nep foto’s van Tumblr. Zo is ze volgens mij door de mand gevallen

3 likes

Och ja dit weet ik ook nog goed

6 likes

Het filmpje wat @Era hierboven post legt alles heel goed uit. Wij zijn toevallig afgelopen weekend in Disney world geweest, toen was het wel te doen qua drukte. Ik had niks gepland trouwens, we konden alleen niet in een restaurant eten, dat zat al weken vol. We hadden wel de app gedownload om zo wachttijden in de gaten te houden. Maar als je zoveel mogelijk uit je dag/geld wilt halen ‘moet’ je wel alles plannen. Anders sta je gewoon te lang in de rij bij 1 attractie. Daarvoor kun je dan die speciale passes halen voor de lightning lane. Voor de nieuwe avatar attractie bijvoorbeeld was de wachtrij in het begin iets van 4 uur zonder zo’n pass. Er was ook een attractie waar je kaartjes voor moest halen, die was zo populair dat die kaartjes na 12 uur op waren, maar dat hebben ze wel veranderd geloof ik. Daarnaast krijgen mensen in het Disney hotel voorrang op die passes, waardoor die al op kunnen zijn als je niet in het hotel verblijft. Maar goed, dit filmpje dus:

Dus nee, je hoeft niks te plannen, maar als je veel attracties wilt rijden + zoveel mogelijk uit je geld wilt halen is het wel aan te raden. Het is in die zin wel echt anders dan bv Efteling.

14 likes