Beutyblogtopic XL #14

Lekker met zo’n houten huis :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Er zijn ook 3 andere spiegels in de spiegel te zien :joy:

22 likes

Lekker carnivalcore🎪 wat een verschrikking

3 likes

In geen 1200 jaar dat die spiegel hier het huis in komt.

9 likes

Ben er even uit geweest, maar hebben ze het huis nou al eens verhuurd, of is het inmiddels gewoon hun tweede woning?

3 likes

Het is de binnenste ring van het Inferno.

8 likes

Dante zou huilen als je dat in comedy zou vinden.

3 likes

Onpopulaire mening maar ik vind deze spiegel echt geweldig. Maarja mijn huis is dan ook een mix van roze met veel velvet, behang met aapjes etc. Tussen kunst en kitsch is er niks bij.

17 likes

Heeft Gregor zelf wel door wat ie allemaal zegt? Die man is echt zo slecht te volgen

9 likes

Dr was vroeger zon cartoon serie met zon fam dat altijd op reis was. En die vader had zon mega snor. En ze hadden zon wild kind dat wartaal praate. En aan dat kind doet gregor me wel eens denken.

32 likes

Hahahahaha bedoel jij deze familie

74 likes

Jaa die !

3 likes

Volgens mij ben ik met een verjaardagsfeestje naar die film ervan geweest.

3 likes

Hahaha dit keek ik eerder echt aaaltijd!
Het staat ook op Videoland, dus als je nog wilt kijken… :joy:

11 likes

OMG Ik hield hier zoooo intens van, die vent was zo grappig :joy:

5 likes

je hebt echt mijn dag gemaakt. rocket power en beugelbekkie staan er ook op love it

19 likes

Ohnooo Crickut is ook aangekomen bij Cynthia. Dus binnenkort een cursus hoe word ik een profi cricutter met dit 17 delige stappenplan.

42 likes

Je weet iig wel zeker dat als Cynthia iets post over krikut het ook enigszins mooi is en niet zo’n halfbakken deurmat die mislukt is zoals Mascha.

19 likes

Oehh Rocket Power! Dat keek ik ook altijd samen met mn broer :star_struck:
Boegiedieboegiedieboee :facepunch:t2:
Of Tito: “zoals de oude Hawaïanen altijd zeiden…”

14 likes

Sorry maar ik vind dit echt gruwelijk hypocriet van haar hoor. Zij heeft continu zo’n pedant toontje rondom de onderwerpen welke ze een warm hart toe draagt, waar duurzaamheid er 1 van is, en dan ga je nu zelf een hypende reactie plaatsen. Ali is om 1001 redenen gewoon een flinke no go. Marije is niet verantwoordlijk voor de aankopen die Mascha doet, maar ze is wel verantwoordelijk voor de uitlatingen welke zij op Social media doet over deze aankopen

16 likes