Beutyblogtopic XL #14

Haha, dat je jaren door Opel wordt gespond en maar roept wat voor fijne auto’s het zijn.
En als het ophoud gewoon een jeep haalt :joy:

34 likes

Trying to be Amurican in Nederland. Ik moet vooral altijd lachen als ik hier mensen in zo’n Jeep zie rondrijden, het past voor geen meter.
Zal vooral die Gregor weer geweest zijn die dit wilde.

24 likes

Bennieuwd wat zijn argumenten waren om haar te overtuigen. Waarschijnlijk omdat het zo’n veilige auto is voor heb en hun kind.
Alleen jammer dat t voor iedereen die frontaal in contact komt met je auto alles behalve een veilige auto is…

Edit: of omdat neistat hem ook heeft :thinking:

3 likes

Volgens mij heeft hij nul redenen nodig om haar te overtuigen en gelooft zij alles wat hij zegt

15 likes

Huilie huilie Spitsbergen huilie huilie

18 likes

Meine gute! Je zou maar zo rijk zijn om binnen een jaar een extra huis in Amerika kunnen kopen, de inrichting, en nieuwe auto van meer dan 100k
Oh wacht, zo rijk zijn ze blijkbaar. :astonished:

En wanneer ben je zo rijk dat je het niet zonde vind van je geld om zo’n dure auto te kopen?

19 likes

Maar! Wanneer ze mee zouden doen met Steenrijk Straatarm zouden écht niet het rijke gezin zijn hoor :upside_down_face:

29 likes

Greg or heeft een Opel auto op zijn stories staan en bedankt voor de samenwerking. Volgens mij is dat niet de oude, maar een nieuwe toch?

Das hun huidige auto. Die zouden ze inleveren voor hun vertrek naar amerika voor de feestdagen.

8 likes

Smaak is echt niet te koop

19 likes

Ja en ze willen graag kunnen roadtrippen door Europa. Nou succes in alle petite straatjes in veel Europese steden

47 likes

Mag dat ding uberhaupt wel alle steden in? Ivm milieustickers enz

5 likes

afbeelding

35 likes

Hahaha alsof Europa een groot braakliggend terrein is.

18 likes

Alles buiten de ring…

15 likes

Ik denk niet dat ze het bij Opel heel erg vinden. Jeep valt inmiddels onder hetzelfde moederbedrijf als Opel.

5 likes

Ik krijg de indruk dat ze echt alles een keer uitgeprobeerd willen hebben, en dat ook in elkaar heel erg versterken. Denk niet dat het grotendeels Gregors idee is.
Niet dat ik die mensen persoonlijk ken haha maar kan me voorstellen dat zij ineens ook zegt: “ohhh Foef weet je wat altijdddd mijn droom auto was vroeger?!”

10 likes

Nou dan is het wachten op een Birootje voor erbij om even de stad in te kunnen of naar The Best Kapper Evuurrrrrr. “En zo handig, je kunt hem dus gewoon op de stoep parkeren!” :cry:

23 likes

image

Voor de fans van What we do in the shadows

10 likes

Ik kijk al best een tijd geen beautygloss meer, maar vind het toch wel heerlijk om de reacties hier te lezen haha. Ik vroeg me af, voor de mensen die ook gestopt zijn met kijken (of overwegen, of een stuk minder kijken), wat zijn jullie nu vooral gaan kijken?

5 likes