Beutyblogtopic XL #14

Klaagde zij niet over dat ze de posts van de mensen die ze zelf volgt vaak niet ziet en allemaal recommended dingen krijgt? Vind dat zelf ook heel storend namelijk, je moet actief zeggen dat je oudere dingen wil zien, ik wil gewoon terug naar vroeger :frowning:

6 likes

Ik vraag mij af wat er gebeurt als het hele bedrijf (Instagram, Facebook, whatsapp) de ballen er aan heeft en gewoon ophoudt met bestaan.

Gaan al die influencers dan naar Twitter/tiktok/Snapchat?

Ik zou dat wel is willen zien.

4 likes

Misschien moet iedereen weer terug naar bloggen.

9 likes

Nee dat is dood

5 likes

Mas: “maar I can’t help but feel dat er een soort rare shift is ofzo.”

Klinkt als zo’n zweefcoach die haar purpose zoekt


14 likes

James Charles had een paar dagen geleden ook iets over het algoritme gepost hij had opeens 75% minder bereik ofzo.

2 likes

Ja die meid ken gewoon purpoos zeggen

14 likes

“Guys. Ik krijg hier echt heel veel appjes over van collega influencers en zelf kom ik er ook maar niet uit - WAT doen we met instagram?! Het lijkt wel of iedereen stilstaat en of we massaal het spoor bijster zijn. Meld je even in de comments als je je hierin herkent. Wát post je? Ofcourse post je wat je leuk vind, maar het lijkt alsof het algoritme mega wack is en we met z’n allen een ‘ok en nu??’ Gevoel hebben. Ik weet dat veeeeeel mensen actiever zijn geworden op TikTok (je vind me daar onder MaschaGloss - niet dat ik zo actief ben ha) en ik vind zelf reels hier ook mega leuk om te maken, maar I can’t help but feel dat er een soort rare shift is ofzo. Snappen jullie wat ik bedoel? Zijn we insta-overweldigd ofzo? Let me know below als je je er in herkend”

?

19 likes

Hello fellow kids

13 likes

Mascha en haar generalisatie drang.

19 likes
  • propoos
10 likes

Ik heb er al eentje gevonden van haar:

4 likes

Ik vind het ook irritant dat heel veel content op insta wordt gepost door soort van grote accounts die alles verzamelen ofzo. En het zoveelste plaatje is dan een advertentie voor een app. Weet iemand wat ik bedoel? Volgens mij is instagram gewoon stuk. Gewone gebruikers zitten er nauwelijks nog op en iedereen wil influencer worden waardoor er alleen maar nep content opstaat.

19 likes

nope purpoos

13 likes

Uuuuurrrrges


6 likes

Ja dit is heeeel irritant! Ik zie dat soort posts ook heel vaak.

3 likes

Ow toch wel hahah

5 likes

Wat heeft Sint nou weer voor domme insta reclame voor collageen poeder

5 likes

Kreeg het ook al ja

2 likes

Hebben al die beauty ‘bloggers’, ook serene en Debbie. Dat spul wordt je bijna door de strot geduwd.

5 likes